forumnju z rachunkiemusługiPakiet internetowy wyzerowany od razu!

Pakiet internetowy wyzerowany od razu!

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:42)

Witam,
Kupiłem pakiet internetowy, dostałem SMS że został aktywowany i mam dodatkowe 9GB. Wszystko fajnie pięknie tylko po paru minutach dostałem SMS o wykorzystaniu wszystkich GB !! Jest to niemożliwe żeby w parę minut wykorzystać 9Gb na LTE.


Podejrzewam że problem jest w systemie. Zanim kupiłem pakiet zalogowałem się na swoje konto i zauważyłem że mam 0GB zdziwiłem się bo zawsze dostawałem informację o braku GB... Ale co tam, nie ma to nie ma, więc kupiłem.
Po chwili dostałem SMS że wszystko ok dodano mi 9GB, a po paru minutach dostałem zaległy SMS o braku GB i wygląda na to że ten ostatni SMS wykasował mi świeżo zakupiony pakiet!


Nju ma straszny bałagan jeżeli chodzi o IT

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:50)

Mało tego...
W związku z tym że potrzebuje na już internet a zanim ktoś zajmie się tematem może trochę zlecieć kupiłem kolejny pakiet...
I teraz najlepsze: dostałem 2 wiadomości SMS że pakiet został włączony a na swoim koncie mam cały czas 0GB!!! Internet idzie jak krew z nosa...
Mam nadzieję że ktoś mi zwroci poniesione koszty bo nie potrzebuje 3 pakietów tylko 1 dobrze działający!!!

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-28 22:54)

Kurw..... Pier,....
Teraz mam 18GB a zamawiałem tylko raz a nie 3razy z czego 1 wyzerowany!!!


W apce guzik dodaj pakiet nie jest blokowany i gdy apka nie reaguje można nacisnąć guzik kilka razy i zamówić to samo kilka razy? No bez jaj....

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 01:38)

Teraz mam 8GB  a godzinę temu miałem 18...
Przez godzinę zniknęło mi coś koło 9GB  - niczego nie ściągam 
Użycie danych dzisiaj mam 260MB


Pokazuje mi że w sumie z pakietów powinienem mieć 36GB ale jeden pakiet kupiłem wcześniej


Totalny sajgon

Nju kradnie internety?

[edytowane przez rafałp o 01:43 w dniu 2020-03-29]
 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 12:20)

Może jesteś za szybki w stosunku do systemu informatycznego nju  :

~gość1585477245431

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 16:05)

Podejrzewam że problem mógł też dotyczyć przejścia z czasu zimowego na letni - często systemy się na tym wykładają.
Programiści zapominają o takiej ewentualności...

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-29 20:42)

rafap nigdy nie zaszkodzi napisać reklamacji przez formularz kontaktowy na soim kocie . Zawsze może coś uda ci się odzyskać .

~gość1585477245431

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-30 13:37)


Osoba przyjmująca reklamację stwierdziła że mam 36GB i zamknęła sprawę... 
Mam niecałe 3GB...
Tak się traktuje klientów tutaj

[edytowane przez rafałp o 13:54 w dniu 2020-03-30]
 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-03-31 21:28)

Jak pisałem wcześniej , jesteś bardzo szybki , wykorzystaj te  3GB a pózniej może się okazać że masz jeszecze wiele do wykorzystania .

~gość1585682881113

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-04-01 14:36)

może się okazać? 
Nie okazało się, jest 0GB

odpowiedź

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! | łukasz10 (02.04.2020, 12:50)

Witam.
Mam podobny problem. Dokupowalem pakiety 9G, nie ma możliwości że wykorzytalismy. Ciągle smsy z innymi danymi odnośnie zużycia. Po zgłoszeniu odpowiedź że nie odpowiadają za zużycie przez abonenta. Coś jest nie tak. Mało profesjonalnie.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

21 gości i 0 zalogowanych użytkowników