forumnju z rachunkiemusługiNie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc!

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc!

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-04-15 18:31)

Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5S  z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. 
Proszę o pomoc w naprawieniu problemu.

~guzzi

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-04-20 20:25)

Nikt z forum Ci nie pomoże, chyba, że ktoś też ma IPhone z tym samym problemem i znalazł rozwiązanie.
Zgłoś problem do BOK, może to problem sieciowy, a nie telefonu.

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-05-13 12:41)

to jest odpowiedź na post:

Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5 16GB z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. 


Proszę o wyjaśnienie i pomoc w naprawieniu problemu.

~gość1463136085422

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-06-20 12:31)

Miałem podobną sytuację i po kontakcie z BOK Pan stwierdził, że miałem jakąś opcję u nich w systemie nieaktywną. Pan aktywował i hula od tamtej pory

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-08-09 12:21)

A jak się "wyłącza i i włącza kartę SIM"???

~luc

 

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! (2016-09-01 14:28)

To może ja się podepnę aby nie tworzyć nowego tematu.


TEŻ posiadam opcje LTE, ale telefon mnie nie łączy.


Posiadam Doogee X5 Max Pro, model drugi kwartał 2016.


Posiadam kartę nano sim z LTE z dopiskiem NJU a nie USIM.


BOK twierdzi że mam aktywną usługę LTE. Można to jakoś sprawdzić np. SMS?

odpowiedź

Nie działa LTE pomimo spełnienia wszystkich warunków. Proszę o pomoc! | sliderr (11.03.2015, 20:50)

Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5 16GB z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. 
<b >

<b >Proszę o wyjaśnienie i pomoc w naprawieniu problemu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

55 gości i 0 zalogowanych użytkowników