Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5S z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. Proszę o pomoc w naprawieniu problemu.
Nikt z forum Ci nie pomoże, chyba, że ktoś też ma IPhone z tym samym problemem i znalazł rozwiązanie.Zgłoś problem do BOK, może to problem sieciowy, a nie telefonu.
to jest odpowiedź na post:
Posiadam katę nano SIM z LTE (usim), telefon iPhone 5 16GB z LTE (włączona opcja połączenia 4G), jestem w zasięgu LTE, a telefon dalej łączy się z 3G. Proszę o wyjaśnienie i pomoc w naprawieniu problemu.
Miałem podobną sytuację i po kontakcie z BOK Pan stwierdził, że miałem jakąś opcję u nich w systemie nieaktywną. Pan aktywował i hula od tamtej pory
A jak się "wyłącza i i włącza kartę SIM"???
To może ja się podepnę aby nie tworzyć nowego tematu.TEŻ posiadam opcje LTE, ale telefon mnie nie łączy.Posiadam Doogee X5 Max Pro, model drugi kwartał 2016.Posiadam kartę nano sim z LTE z dopiskiem NJU a nie USIM.BOK twierdzi że mam aktywną usługę LTE. Można to jakoś sprawdzić np. SMS?
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
21 gości i 0 zalogowanych użytkowników