forumnju z rachunkiemofertaDlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 12:04)

Przeniosłem numer do nju mobile (oferta z rachunkiem, całe wszystko). Włączenie miało miejsce bodajże 10 listopada 2014, tymczasem dostaję drugą fakturę dla nju Buzz. WTF - że się tak wyrażę!?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 13:33)

A w jakim bys chciał być planie taryfowym? <BR> Ja też mam Max 39 zł i abo Buzz<BR>

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 14:34)

Przepraszam, rzeczywiście nju Buzz to po prostu nju z rachunkiem - taki mam. Mój plan to 'całe wszystko' (maks. 39 zł) a ja dostaję już drugą fakturę na 47 zł. O co kaman?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-07 21:09)

A jak przeglądasz f-re to powinieneś mieć szczegółowe zestawienie połączeń,  sms i danych. Nic nie masz tam co mogło by wskazywać ,  że np wysyłałem jakieś Sms Premium czy rozmowa na nr o podwyższonej płatności?  <BR>Jak nie to pisz poprzez stronę i kontakt reklamację.<BR>Ja dwa razy miałem przekroczone 39 zł o jeden gr. A nie powinienem dla samego np faktu.

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-08 04:51)

Dzięki! Przejrzałem faktury i wszystko ponad 39zł to opłata naliczona za przesyłanie danych. Dlaczego nju nalicza mi opłatę za korzystanie z internetu!?

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-08 11:43)

Pisz reklamację. Powinni Ci w ciągu max 2 tyg odp. Mają 30.dni ale zazwyczaj trwa to krócej.<BR>Nie mozesz mieć więcej naliczone skoro usługę masz aktywną. Reklamacje pisz przez stronę,  wiesz jak ? Ew. znajdziesz ;)

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-11 20:48)

Napisałem reklamację, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia - ani poprzez e-mail ani telefonicznie. Wydaje mi się, że system komputerowy szwankuje, o czym zresztą informuje sam portal.

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-12 08:46)

Wejdź na swoje konto na stronie NJU i później w Kontakt a tam masz Status zgłoszeń. Możesz sprawdzić czy jest coś w systemie zarejestrowane. Ja np tez ostatnia f-re reklamuje z powodu błędnych dla mnie wyliczeń roamingowych i mam to właśnie tam, kiedy i co otwarte. Ew zadzwoń do konsultantów. Teraz to 19gr min

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1421063194266

 

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? (2015-01-15 10:52)

<span>Dostałem odpowiedź od Nju. Oto jej treść:</span>
<span>"Poniższa korespondencja stanowi odpowiedź na zgłoszenie dotyczące opłat za połączenia transmisyjne zarejestrowane w fakturze dnia 04.12.2014 r. orasz 04.01.2015 r. Przeprowadzona weryfikacja wykazała, że wszystkie połączenia zostały zarejestrowane poprawnie, a naliczone opłaty zgodne z obowiązującym Cennikiem. Mając jednak na uwadze Pana satysfakcję postanowiłam, anulować naliczone koszty. W związku z tym kolejna faktura, wystawiona 04.02.2015 r. będzie pomniejszona o kwotę 18,31 zł. Pojawi się ona w pozycji: Opłaty naliczone na poziomie konta, z opisem: Uznana reklamacja z dnia 08.01.2015 r. Podkreślam, że podjęta decyzja ma charakter jednorazowy i jest wyrazem dbałości o satysfakcję Klienta. Nie stanowi jednak potwierdzenia nieprawidłowości leżących po stronie spółki. W przyszłości tego typu zgłoszenia nie będą uznawane. Mam nadzieję, że przekazane informacje będą dla Pana pomocne." </span>
<span>Nadal nie rozumiem skąd te opłaty za transmisję danych. Dziwi też anulowanie przez panią doradcę tych kosztów pomimo, jak twierdzi, że są uzasadnione. </span>

[edytowane przez krasnoluj o 10:56 w dniu 2015-01-15]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz? | krasnoluj (16.01.2015, 09:34)

No właśnie nie jest to załatwione pozytywnie, bo po takiej odpowiedzi spodziewam się, że za każdy kolejny KB transferu będę płacił dodatkowo. Odpisałem im na dwie różne odpowiedzi, które dostałem (od różnych doradców, obie negatywne, jedna z anulacją kosztów) z pytaniem skąd te koszty. Czekam na jasną i szczegółową odpowiedź. Napisałem też na ich stronie na Facebooku. Cały czas mi to nie gra, bo przecież mam usługę "jeden na wszystko" i nagle mam zapłacić więcej niż 39zł z powodu kosztów internetu. Co ciekawe wczoraj zostały mi odblokowane połączenia przychodzące (wychodzące nadal mam zablokowane).
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników