profil na forum

nick
krasnoluj
nowicjusz

moje ostatnie

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

(2015-01-21 14:23 w wątku Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?)

No i dzisiaj zostałem poinformowany, iż nie mam usługi "jeden na wszystko" i stąd te opłaty.
Jestem przekonany, że taką usługę zamawiałem podczas podpisywania umowy z NJU, właściwie dla tej usługi zmieniłem operatora i starałem się ze szczególną dbałością, żeby właśnie ją włączyć. Najwyraźniej na marne, bo włączona nie była. Czy to błąd systemu, błąd pracowników Nju, może celowe działanie, a może ja mam problemy psychiczne i tracę kontakt z rzeczywistością. Tego się nie dowiem, bo nie chce mi się dochodzić kto, co i jak z powodu dwudziestu paru złotych. Szkoda nerwów. Dołączam do grona "wydymanych". :)
S-krobek, wielkie dzięki za Twoją pomoc! Pozdrawiam!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

(2015-01-16 09:34 w wątku Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?)

No właśnie nie jest to załatwione pozytywnie, bo po takiej odpowiedzi spodziewam się, że za każdy kolejny KB transferu będę płacił dodatkowo. Odpisałem im na dwie różne odpowiedzi, które dostałem (od różnych doradców, obie negatywne, jedna z anulacją kosztów) z pytaniem skąd te koszty. Czekam na jasną i szczegółową odpowiedź. Napisałem też na ich stronie na Facebooku. Cały czas mi to nie gra, bo przecież mam usługę "jeden na wszystko" i nagle mam zapłacić więcej niż 39zł z powodu kosztów internetu. Co ciekawe wczoraj zostały mi odblokowane połączenia przychodzące (wychodzące nadal mam zablokowane).

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

(2015-01-15 10:52 w wątku Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?)

<span>Dostałem odpowiedź od Nju. Oto jej treść:</span>
<span>"Poniższa korespondencja stanowi odpowiedź na zgłoszenie dotyczące opłat za połączenia transmisyjne zarejestrowane w fakturze dnia 04.12.2014 r. orasz 04.01.2015 r. Przeprowadzona weryfikacja wykazała, że wszystkie połączenia zostały zarejestrowane poprawnie, a naliczone opłaty zgodne z obowiązującym Cennikiem. Mając jednak na uwadze Pana satysfakcję postanowiłam, anulować naliczone koszty. W związku z tym kolejna faktura, wystawiona 04.02.2015 r. będzie pomniejszona o kwotę 18,31 zł. Pojawi się ona w pozycji: Opłaty naliczone na poziomie konta, z opisem: Uznana reklamacja z dnia 08.01.2015 r. Podkreślam, że podjęta decyzja ma charakter jednorazowy i jest wyrazem dbałości o satysfakcję Klienta. Nie stanowi jednak potwierdzenia nieprawidłowości leżących po stronie spółki. W przyszłości tego typu zgłoszenia nie będą uznawane. Mam nadzieję, że przekazane informacje będą dla Pana pomocne." </span>
<span>Nadal nie rozumiem skąd te opłaty za transmisję danych. Dziwi też anulowanie przez panią doradcę tych kosztów pomimo, jak twierdzi, że są uzasadnione. </span>

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

(2015-01-11 20:48 w wątku Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?)

Napisałem reklamację, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia - ani poprzez e-mail ani telefonicznie. Wydaje mi się, że system komputerowy szwankuje, o czym zresztą informuje sam portal.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?

(2015-01-08 04:51 w wątku Dlaczego już drugi miesiąc jestem w planie nju Buzz?)

Dzięki! Przejrzałem faktury i wszystko ponad 39zł to opłata naliczona za przesyłanie danych. Dlaczego nju nalicza mi opłatę za korzystanie z internetu!?

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób