forumnju na kartęofertaTwój kontrakt nie jest aktywny

Twój kontrakt nie jest aktywny

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2017-09-21 22:19)

W czerwcu 2017 kupiłam nju na kartę, zarejestrowałam numer, doładowałam konto 30zł. Konto miało być ważne bezterminowo. Dziś próbuję się zalogować na konto i jest wiadomość: "Twój kontrakt nie jest aktywny". Co to znaczy? Jak mam odzyskać dostęp do konta i wykorzystać środki na dzwonienie? Dziękuję z góry za pomoc.

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2017-10-10 20:17)

To samo - żadnego maila nie dostałem

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2017-11-10 15:27)

Również mając środki na koncie, ważność konta bezterminowa, nie mogę zalogować się do sieci z dwu numerów.
Dawniej otrzymywałem sms o przedłużeniu konta po odpowiedzi na niego. Teraz nic nie było na obu kontach/numerach.

odpowiedź

Twój kontrakt nie jest aktywny | gość1507659426933 (10.10.2017, 20:17)

To samo - żadnego maila nie dostałem
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

14 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies