forumnju z rachunkiemofertaPolecenie zapłaty a pierwsza faktura

Polecenie zapłaty a pierwsza faktura

 

Polecenie zapłaty a pierwsza faktura (2015-10-08 01:55)

Jestem nowym użytkownikiem, włączyłem polecenie zapłaty, które jednak aktywowano mi po otrzymaniu pierwszej faktury. Dostałem sms'a od nju mobile, żeby skontaktować się z Biurem Klienta, żeby ją poprzez to polecenie mimo wszystko zrealizować. No więc wysłałem formularz ( bo przecież nie będę dzwonił jako że to chyba kosztuje), i bodajże w odpowiedzi dostałem sms, że zlecono " jednorazowe DD na kwotę 7.48"    


Wszystko by grało, gdyby nie to, że dzień przed końcem okresu rozliczeniowego dostałem smsa że mi mija termin płatności i mam uregulować by nie płacić odsetek, a na moim profilu w zakładce faktury na dole wciąż pisało na czerwono "niezapłacona". Tak więc na wszelki wypadek  zrobiłem jednorazowy przelew na tą kwotę 7.48 podając nr. faktury i klienta w tytule.  


Tyle że trwa właśnie ten ostatni dzień rozliczeń, a wciąż pisze "niezapłacona", a jak mi naliczą odsetki to się mocno zirytuje.   Co państwo myślą?

 

Polecenie zapłaty a pierwsza faktura (2015-10-11 15:42)

Skoro zleciłeś ręcznie jednorazowe zlecenie Polecenia Zapłaty (Direct Debit) i otrzymałeś oficjalne potwierdzenie od Nju to nie rozumiem po co zlecałeś przelew. Zawsze masz podkładkę do reklamacji, gdyby automat naliczył Tobie odsetki, ale od takiej kwoty za 1-2 dni to chyba wyjdzie 1-2 grosze, więc szkoda zdrowia na te mocne zirytowanie. Powiadomienia o niezapłaconych fakturach są wysyłane z automatu, status płatności za fakturę odświeża się z reguły na drugi dzień. Ogólnie jeśli masz aktywne DD i zapewnisz odpowiednie środki na swoim koncie to o termin płatności nie powinieneś się martwić.

odpowiedź

Polecenie zapłaty a pierwsza faktura | bartek2550 (08.10.2015, 01:55)

Jestem nowym użytkownikiem, włączyłem polecenie zapłaty, które jednak aktywowano mi po otrzymaniu pierwszej faktury. Dostałem sms'a od nju mobile, żeby skontaktować się z Biurem Klienta, żeby ją poprzez to polecenie mimo wszystko zrealizować. No więc wysłałem formularz ( bo przecież nie będę dzwonił jako że to chyba kosztuje), i bodajże w odpowiedzi dostałem sms, że zlecono " jednorazowe DD na kwotę 7.48"    


Wszystko by grało, gdyby nie to, że dzień przed końcem okresu rozliczeniowego dostałem smsa że mi mija termin płatności i mam uregulować by nie płacić odsetek, a na moim profilu w zakładce faktury na dole wciąż pisało na czerwono "niezapłacona". Tak więc na wszelki wypadek  zrobiłem jednorazowy przelew na tą kwotę 7.48 podając nr. faktury i klienta w tytule.  


Tyle że trwa właśnie ten ostatni dzień rozliczeń, a wciąż pisze "niezapłacona", a jak mi naliczą odsetki to się mocno zirytuje.   Co państwo myślą?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

42 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies