profil na forum

nick
pilotka
ekspert

moje ostatnie

Dziecko może wbrew woli rodzica wyłączyć blokadę i dzwonić na numery międzynarodowe!

(2024-04-30 23:39 w wątku Dziecko może wbrew woli rodzica wyłączyć blokadę i dzwonić na numery międzynarodowe!)

Hej. Przykro mi Marku, ale umowę podpisuje osoba dorosła i to ona odpowiada za korzystanie z numeru przez dziecko. Blokada połączeń międzynarodowych nie działa, jeżeli nie potwierdzisz jej włączenia czy wyłączenia kodem z pozycji telefonu zgodnie z informacją na stronie: BLOKADY  oraz informacją na koncie nju przy aktywacji usługi.  Tak samo jest w innych sieciach, np. w T-mobile LINK czy Plus LINK . Nawet widzę, że są te same kody tylko hasło inne. W przypadku kradzieży telefonu należy bezzwłocznie założyć blokadę kradzieżową, bo za brak jej założenia i koszty z tym związane również odpowiada właściciel. Pozdrawiam.

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

"9GB za 9zł" nie działa

(2024-04-29 22:44 w wątku "9GB za 9zł" nie działa )

to jest odpowiedź na post:

<div>Jakość internetu nie ma żadnego związku z tym konkretnym pakietem. Wiele razy kupowałem dodatkowy pakiet za 9 zł i internet był taki sam jak przy pakiecie podstawowym.
</div>

Oczywiście. Często korzystam z tego pakietu i działa bez zarzutu w różnych częściach kraju (często podróżuję), więc tu musiała być jakaś inna przyczyna.

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Przejście z NJU abo na subskrypcję

(2024-04-29 22:35 w wątku Przejście z NJU abo na subskrypcję)

to jest odpowiedź na post:

Cześć!
Przeszedłem z dwoma numerami do NJU abo i skorzystałem z 3 miesięcy za 0. Teraz przeszedłem do subskrypcji i dostałem FV za ostatni okres rozliczeniowy z naliczoną opłatą za numer dodatkowy 9zł ( opis przedpłata 30dni). Jak to jest ,że opłaciłem oba numery z karty i dodatkowo 9zł przedpłaty na numer dodatkowy?

Hej :) A jaki miałeś okres rozliczeniowy i kiedy numery zostały przeniesione do subskrypcji?  Za numer dodatkowy płacisz "z góry", więc opłata mogła być naliczona już po okresie rabatowania ( rabat 3 miesiące za przeniesienie numeru). Wystarczy, że np. numery przeniosłeś 2 dni po rozpoczęciu okresu, wtedy będziesz miał za miesiąc zwrot za okres od przeniesienia numeru do subskrypcji do końca okresu rozliczeniowego, w którym to nastąpiło. Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

Roaming - zwiększenie transferu

(2024-04-29 22:21 w wątku Roaming - zwiększenie transferu)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Posiadam roaming do UE w abonamenice w wysokości: 12,63 GB do wykorzystania wspólnie przez dwa numery. Czy mogę przed wyjazdem zwiększyć sobie transfer internetowy np. z transferu krajowego lub wykupić dodatkowy?

Hej :) Możliwy jest zakup pakietu 9 GB za 9 zł, gdzie w roamingu  w strefie 1 (w krajach UE ) otrzymasz do wykorzystania 1.96 GB. Pakietów można uruchomić maksymalnie 15 w danym okresie rozliczeniowym i każdy jest ważny do końca okresu. Opłata 9 zł za pakiet będzie doliczona do kolejnej faktury. Pakiet uruchomisz SMS-em wysłanym z numeru głównego o treści AKT pod numer 80355 lub po zalogowaniu na numer główny w zakładce Usługi. Pakiety, do których link wysłała Pola nie działają w krajach UE, tylko w strefach 2-5. Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób

njumobile subskrypcja, rezygnacja z jednego numeru

(2024-04-29 22:13 w wątku njumobile subskrypcja, rezygnacja z jednego numeru )

to jest odpowiedź na post:

Witam, jak można zrezygnować z jednego z puli numerów dodanych w njumobile subskrypcja? Nigdzie nie znalazłem tej możliwości. Nie otrzymałem też odpowiedzi na infolinii. Próbowałem przenieść numer na kartę do innego operatora. Też nie podziałało. 

Hej :)  W aplikacji w zakładce moje sprawy, powinieneś mieć przycisk Zrezygnuj z usługi. Pozdrawiam :)

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób