obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

kontakt z nju mobile

W nju mobile masz wiele możliwości samodzielnego załatwienia spraw. Wystarczy skorzystać z jednego z poniższych rozwiązań.
  • moje konto na stronie njumobile.pl to samoobsługowy serwis internetowy. Możesz tu samodzielnie sprawdzić stan swojego konta, kwotę faktury, spis połączeń, a także włączyć i wyłączyć usługi.
  • Twoje menu *127*# to tekstowy serwis samoobsługowy dostępny bezpośrednio z Twojego telefonu. Dzięki niemu możesz sprawdzać stan konta oraz zarządzać usługami.
  • * 620, czyli automatyczna obsługa nju mobile, daje Ci możliwość sprawdzania stanu konta, doładowania telefonu na kartę, włączania i wyłączania usług. Połączenie z numerem *620
    - dla oferty nju na kratę doładowanie konta oraz sprawdzenie stanu konta opcje bezpłatne, zarządzanie usługami płatne zgodnie z cennikiem
    - dla oferty nju z rachunkiem płatne zgodnie z cennikiem. Opłata doliczana dodatkowo do faktury
  • Jeżeli nie udało Ci się samodzielnie rozwiązać sprawy, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie www.njumobile.pl w zakładce pomoc.
  • Możesz także zalogować się w serwisie moje konto  i skorzystać z formularza kontaktowego. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta, to zarejestruj się teraz. Po zalogowaniu przejdź do zakładki kontakt. W formularzu wypełnij wszystkie wymagane pola i opisz swoją sprawę a następnie kliknij wyślij.
  • obsługa klienta nju mobile *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem, opłata doliczana dodatkowo do faktury) lub 690610610 z numeru innej sieci (koszt zgodny z cennikiem operatora). Obsługa w godzinach 8-20 od poniedziałku do niedzieli.
  • W przypadku, gdy Twoja sprawa wymaga kontaktu listownego, napisz do nas:

    Nju mobile
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?