profil na forum

nick
nerd
nowicjusz

moje ostatnie

przeniesc zarejestrowany nr w orange do nju na karte

(2017-09-18 19:15 w wątku przeniesc zarejestrowany nr w orange do nju na karte)

to jest odpowiedź na post:

przeniesc zarejestrowany nr w orange do nju na karte




nie ma to sensu, w Nju mobile giną środki z konta głównego a po reklamacjach w nagrodę w ramach złośliwości zostaną zablokowane wiadomości SMS z innych sieci niż macierzysta Nju mobile...
to jest to samo co Orange, czyli zlewanie klientów moczem...

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

nie dochodzą SMSy z kodami z banków,Play 24 i innych

(2017-09-11 14:38 w wątku nie dochodzą SMSy z kodami z banków,Play 24 i innych)


niestety, pomimo rozmowy z Panią konsultantką i przedstawienia problemu niedochodzenia SMSów z kodami autoryzacyjnymi z banków oraz innych serwisów jak np. Play 24 oraz wyłączenia przez Panią konsultantkę blokady usług premium oraz przezemnie manualnie w aplikacji mobilnej Nju mobile blokad usług tj:


blokada MMS MT
blokada połączeń *7xxx
blokada SMS MT


NADAL NIE DOCHODZĄ SMSy Z KODAMI AUTORYZACYJNYMI !!!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak smsa z powiadomieniem ile zostało środków na koncie

(2017-09-11 12:07 w wątku Brak smsa z powiadomieniem ile zostało środków na koncie)

No właśnie działanie jest bardzo chaotyczne. Raz działa a raz nie.
SMSy o wykorzystaniu dziennego limitu danych również nie dochodzą i tak po wykorzystaniu 1,2zł. w usłudze Wszystko Komórkowe Dziennie powinienem mieć gratisowe rozmowy, SMSy, MMSy i 250MB na transfer danych do końca dnia a i tak ciągnie kasę z Konta Głównego za transfer danych... 

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Pieniądze znikają z konta

(2017-09-11 12:02 w wątku Pieniądze znikają z konta)

Jest to niestety norma w Nju mobile
Przerabiałem już to dwukrotnie niestety.
Problem polega na tym iż korzystając z pakietów danych na internet i za staż, nawet nie wykorzystując ich do końca są naliczane opłaty za transfer danych.
Na to pomaga tylko weryfikacja billingu po zalogowaniu się do serwisu oraz ewentualne złożenie reklamacji.
Dwukrotnie mi wyzerowano konto w ten sposób, dwukrotnie też składałem reklamację na wadliwe działanie usługi i dwukrotnie zwrócono mi poniesione straty. Za pierwszym razem ponad 22 złote a za drugim razem 16 i 12 bo zrobiono to niedbale i musiałem się odwoływać.
Nie pozwalajcie się kochani okradać, to są wasze pieniądze i w waszym interesie jest dochodzenie swych racji. Niestety wiele osób nie zdaje sobie sprawy co się dzieje i pieniądze znikają bezpowrotnie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób