profil na forum

nick
pdmit
nowicjusz

moje ostatnie

LG g2 mini konfiguracja

(2016-09-19 08:32 w wątku LG g2 mini konfiguracja)

>>>INTERNET<<<
Nazwa: NJU
APN: internet
Proxy: <brak>
Port: <brak>
Nazwa użytkownika: internet
Hasło: internet
Serwer: <brak>
MMSC: <brak>
Proxy dla MMS: <brak>
Port MMS: <brak>
MCC: 260
MNC: 03
Typ uwierzytelniania: <brak>
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4/IPv6
Protokół APN podczas roamingu: IPv4/IPv6
Nośnik: <brak>
Typ MVNO: <brak>
Numer telefonu APN PPP: <brak>

>>>MMS<<<
Nazwa: MMS Nju
APN: mms
Proxy: <brak>
Port: <brak>
Nazwa użytkownika: mms
Hasło: mms
Serwer: <brak>
MMSC: http://mms.orange.pl
Proxy dla MMS: 192.168.6.104
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 03
Typ uwierzytelniania: PAP lub CHAP
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Nośnik: <brak>
Typ MVNO: <brak>

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Prędkość internetu

(2016-03-06 13:31 w wątku Prędkość internetu)

Nie wiem jak u innych, ale u mnie teraz jest 19,06 Mbps pobierania, a 3,02 Mbps wysyłania. Ping 19 ms. Kiedyś gdy przekroczyłem limit pakietu danych dostałem drastyczne zwolnienie internetu, tzw. "lejek". Oczywiście przed tym zdarzeniem dostałem sms informujący o zbliżaniu się do granicy.
Tutaj masz regulamin dla abonentów: http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslug-dla-Abonentow-nju-mobile.pdf

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Superpin - Zapomniałem chasła

(2016-03-06 13:18 w wątku Superpin - Zapomniałem chasła)

Musisz zadzwonić na infolinię, tam wypytają Cię (zweryfikują). Sam też z tym miałem problem przy aktywacji nowego numeru.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

spuzniona zaplata

(2016-01-19 11:24 w wątku spuzniona zaplata)

To może ja opowiem, mam tendencję do spóźniania się z zapłatą rachunku. Raz przez to, że konto mam puste i czekam na przelew zewnętrzny, raz zapominam itp. ale nie o tym mowa.
Jak to jest, już mówię:
Cykl rozliczeniowy mam 18-19.
Dostaję fakturę na maila, sms, że jest nowa faktura do opłacenia itp. - to każdy ma, a teraz co ja mam:
Przed terminem: że tego i tego dnia mija termin i jeżeli opłacę w terminie - nie naliczą mi odsetek.
Po terminie - zazwyczaj mam do 3 każdego miesiąca dostaję upomnienie, że minął termin i proszą o wpłatę. Dają tak ok 10 dni. Przesyłają sms, że jeżeli do dnia tego i tego nie opłacę faktury, zablokują mi usługę.
Koszty? Chyba liczą procentowo od faktury, ale w moim przypadku tak +/- 0,10 zł.

Nigdy nie przekroczyłem terminu blokady.

Aaaa i przychodzi mi mail ok 10 z adresu windykacja(at)nju.pl że zalegam z płatnością.
Pozdrawiam

ta odpowiedź była przydatna
dla 1 osób

blokada niechcianych smsów

(2016-01-19 11:10 w wątku blokada niechcianych smsów)

Jeżeli nie chcesz otrzymywać smsów od numerów premium (71**, 72**, 73** itp) musisz "znaleźć" serwis wysyłający Ci informacje. Ty jedynie blokujesz wysyłanie od siebie takich smsów, a nie odbieranie. Tam gdzie się rejestrowałeś zawsze powinien być regulamin. Czy to konkursy radiowe, telewizja, wróżby, czaty towarzyskie, pomoc, loterie itp.
Podałeś nr 7218. Tutaj jest ich regulamin (szukanie Google nie "boli"): http://www.wapster.pl/regulamin_czat_towarzyski.pdf
W punkcie 17. niniejszego regulaminu jest wszystko wyjaśnione.


Co do kolejnego podanego przez Ciebie numeru 79280:
Tutaj regulamin:
http://www.wapster.pl/RegulaminPremiumWapSter.pdf
I punkt 4, paragraf 4. Ci wytłumaczy co musisz zrobić.


Jeżeli chcesz sprawdzić jakie jeszcze masz aktywne numery - musisz wysłać sms pod bezpłatny sms 6000 o treści LISTA
Jezeli Ci przyjdzie sms o treści: "Brak aktywnych subskrypcji Przychodzący SMS Specjalny." lub "Brak aktywnych subskrypcji Przychodzący MMS Specjalny." - Gratuluję. Jesteś wolny od tego typu sms.

Pamiętaj - nikt za Ciebie jednym kliknięciem nie wyrejestruje usług. Sam pytałeś np. Wróżki o przepowiednie - sam musisz od niej wyjść.
Musisz się liczyć z tym.

Mam nadzieję, że pomogłem.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób