profil na forum

nick
tommycarol
nowicjusz

moje ostatnie

Pieniądze znikają z konta

(2016-05-07 10:30 w wątku Pieniądze znikają z konta)

Abigail polecam zadzwonienie do konsultanta NJU i zgłoszenie tego problemu. Ja po raz kolejny załatwiłem sprawę pozytywnie i zostały mi zwrócone środki wraz z bonusem :) Będę polecał NJU wszystkim, bo jak na razie nie ma problemów z zgłaszanymi reklamacjami, a konsultanci idą na rękę klienta.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Pieniądze znikają z konta

(2016-05-06 21:17 w wątku Pieniądze znikają z konta)

Długo nie trzeba było czekać, a z konta zniknęło mi znów gdzieś ok. 4zł. Dziś zaczął mi się nowy okres 30 dni i zonk na początek, bo wczoraj po doładowaniu miałem 33,80 a teraz wychodzi, że wykorzystałem 6 i zostało 22zł. W historii podaje mi, że 4 maja skasowało mi za dane 14zł nie wiedzieć czemu jak mam 10G internetu, a wykorzystane tylko 2G. Strasznie mieszają w tych środkach na koncie. Znów muszę dzwonić do konsultanta wyjaśniać sprawę. Nie uśmiecha mi się wyjaśniać co miesiąc tych pomyłek. Chyba niedługo się będziemy musieli rozstać jak tak dalej będzie to wyglądać.      

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Pieniądze znikają z konta

(2016-05-06 14:43 w wątku Pieniądze znikają z konta)

U mnie raz było podobnie, ale zwalono na internet, że po wykorzystaniu limitu 250MB nie przełączyło się na lejek i kasowało kasę normalnie. Konsultant stwierdził, że po wykorzystaniu limitu dziennego powinienem rozłączyć sesję internetu i połączyć się ponownie, aby dalej było darmowo z mniejszą prędkością. Dziwne to dla mnie, bo jak można wycelować w kończący się limit. Nie była to duża kwota, ale zwrócono mi ją wraz z środkami za połączenie. W Twoim przypadku to nie wiem za co Ci to kasuje jak nie korzystasz z internetu.  

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Odmowa blokady z numerów anonimowch

(2016-05-06 14:30 w wątku Odmowa blokady z numerów anonimowch)

U mnie jest to samo i wydaje mi się, że zablokować przychodzenie takie połączenia możemy tylko przez rozmowę z konsultantem. Tak już niestety jest, że mając telefon na kartę to mamy mniej przywilejów i trzeba jakoś kaskę z nas ściągnąć przez dzwonienie do operatora.

ta odpowiedź była przydatna
dla 2 osób