wyłączyli

 

wyłączyli (2018-11-27 20:10)

Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, że SMS nie został wysłany, choć jestem w stanie uwierzyć, że go nie otrzymałeś. SMS-y nie docierają z różnych względów. Przede wszystkim numer nie został zdezaktywowany, jest nadal aktywny, najpierw jest zakładana blokada połączeń i w
 tym czasie kontaktując się z innego numeru z Biurem Obsługi Klienta można odzyskać numer, po drugie środki wrócą na konto, jeźeli doładujesz się do 7 dni od założenia blokady. Fakt, operator bada czujność użytkowników i chce ich troszkę zdyscyplinować, ale pula numerów też jest ograniczona i nie jest to PESEL by był przyznany dożywotnio. Polecam raz na jakiś czas doładować konto, dla mnie to większa gwarancja utrzymania ważności numeru niż SMS.

[edytowane przez pilotka o 20:14 w dniu 2018-11-27]

odpowiedź

wyłączyli | radnor (13.04.2015, 12:15)

miałem numer w nju na kartę, cały czas aktywny, na koncie były jakiś pieniądze i nagle z dnia na dzień wyłączyli mi ten numer, nadmieniam, że numer był przeniesiony z innej sieci, zarejestrowany itp. 
Oczywiście słowa wyjasnienie itp. poprostu wyłączyli. Na koncie informacja kontakt nie aktywny.
Wysłałem zapytania ale cisza, odpowiedza na reklamację po 30 dniach a do tego czasu co? zosałem bez telefonu.
Czy spotkał się kos z czymś takim? Co z tym zrobić?
pozdr.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

147 gości i 0 zalogowanych użytkowników