forumnju na kartęofertaNie rozumiem informacji o zużyciu środków.

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków.

 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-16 17:24)

Testuję państwa ofertę na kartę, zanim zdecyduję się na abonament. Nie wszystkie informacje widoczne na moim koncie są dla mnie jasne, więc mam kilka pytań:

1. Kilka dni temu doładowałam swoje konto kwotą 5zł przez mTransfer. W zakładce "Historia doładowań" pojawia się ono jako "doładowanie reklamacyjne" - dlaczego?
 ei0ztlq.png

2. Przez czas od doładowania korzystałam dosyć intensywnie z internetu - byłam więc zdziwiona, że nadal mam na koncie środki pozwalające na dalsze połączenia.

Zalogowałam się na swoje konto i otrzymałam informację, której nie rozumiem: z jednej strony w posumowaniu historii połączeń, po włączeniu filtra pokazującego samą tylko transmisję danych, pojawia się informacja, że "kwota brutto", za to zużycie wynosi 5.63, czyli więcej, niż wynosiła kwota samego doładowania.

Z drugiej strony san konta nadal wynosi 3,65 zł.
 2wtxue2.png

Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie.

3.I kolejna sprawa, tym razem ostatnia - w zakładce "mój profil" -> "historia operacji" nie wyświetla się żadna moja aktywność, nawet, kiedy wybieram  filtr doładowania - a przecież wykonałam już jedno doładowanie. Pojawia się informacja: "Brak historii operacji do wyświetlenia".

Odnoszę wrażenie, że państwa system nie działa poprawnie, dlatego będę wdzięczna za wyjaśnienia i rozwianie moich wątpliwości, bo chociaż oferta jest atrakcyjna i chcę się skusić na abonament, obawiam się kłopotów z naliczaniem należności.




odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-27 11:36)

"Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie."

W takich sytuacjach najlepiej nie zgadywać, tylko sprawdzić, czy konto było wyzerowane a nie np. przeterminowane. I dopiero wówczas wyciągać wnioski.

[edytowane przez loop o 11:37 w dniu 2013-08-27]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. (2013-08-31 09:17)

żenada miałem 30 zł na koncie i ważność na kilka miesięcy a tu nagle brak możliwości połączeń choć karta była poza telefonem tej firmie dziękuje skoro takie się dziwne sprawy dzieją brak słów...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Nie rozumiem informacji o zużyciu środków. | ania (16.08.2013, 17:24)

Testuję państwa ofertę na kartę, zanim zdecyduję się na abonament. Nie wszystkie informacje widoczne na moim koncie są dla mnie jasne, więc mam kilka pytań:

1. Kilka dni temu doładowałam swoje konto kwotą 5zł przez mTransfer. W zakładce "Historia doładowań" pojawia się ono jako "doładowanie reklamacyjne" - dlaczego?
 ei0ztlq.png

2. Przez czas od doładowania korzystałam dosyć intensywnie z internetu - byłam więc zdziwiona, że nadal mam na koncie środki pozwalające na dalsze połączenia.

Zalogowałam się na swoje konto i otrzymałam informację, której nie rozumiem: z jednej strony w posumowaniu historii połączeń, po włączeniu filtra pokazującego samą tylko transmisję danych, pojawia się informacja, że "kwota brutto", za to zużycie wynosi 5.63, czyli więcej, niż wynosiła kwota samego doładowania.

Z drugiej strony san konta nadal wynosi 3,65 zł.
 2wtxue2.png

Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie.

3.I kolejna sprawa, tym razem ostatnia - w zakładce "mój profil" -> "historia operacji" nie wyświetla się żadna moja aktywność, nawet, kiedy wybieram  filtr doładowania - a przecież wykonałam już jedno doładowanie. Pojawia się informacja: "Brak historii operacji do wyświetlenia".

Odnoszę wrażenie, że państwa system nie działa poprawnie, dlatego będę wdzięczna za wyjaśnienia i rozwianie moich wątpliwości, bo chociaż oferta jest atrakcyjna i chcę się skusić na abonament, obawiam się kłopotów z naliczaniem należności.




wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

20 gości i 0 zalogowanych użytkowników