forumnju z rachunkiemofertaProblem z przeniesieniem numeru.

Problem z przeniesieniem numeru.

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2017-12-08 12:56)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1512734213056

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-04-29 18:59)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-06-06 07:46)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-08-07 16:57)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1533653863444

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-11-29 13:54)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1543496076013

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-12-01 23:02)

Proszę o odblokowanie połączeń wychodzących. Właśnie opłaciłam fakturę.

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-12-02 12:46)

to jest odpowiedź na post:

Proszę o odblokowanie połączeń wychodzących. Właśnie opłaciłam fakturę.


Dzień dobry :) To jest forum użytkowników nju, tutaj nikt Ci nie odblokuje połączeń. Środki są księgowane tylko w dni robocze., stąd jeżeli wczoraj opłaciłaś fakturę to najwcześniej w poniedziałek zostanie zaksięgowana wpłata. Aby przyspieszyć odblokowanie połączeń zadzwoń z innego numeru do Biura Obsługi Klienta pod numer 690610610 lub prześlij potwierdzenie wpłaty przez formularz kontaktowy. Miłego dnia :)

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2018-12-19 15:54)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1545231286506

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2019-01-09 19:57)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~poreba1979

 

Problem z przeniesieniem numeru. (2019-01-14 16:02)

to jest odpowiedź na post:

Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)

Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl

W sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak postpaid)

W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat trybów rozwiązania umowy <a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/oswiadczenia/wypowiedzenia-umowy.pdf" title="wypowiedzenie" target="_self">wypowiedzenie), oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami. Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.

Jeżeli rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie musisz już wypełniać żadnych dokumentów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~winogrono

odpowiedź

Problem z przeniesieniem numeru. | ~haragon (06.08.2013, 16:16)

Rozpocząłem proces przeniesienia numeru z macierzystej sieci PLAY do nju.
Po kilku dniach od rozpoczęcia procesu otrzymałem nową kartę SIM z tymczasowym numerem.
Proces przeniesienia jednak nie doszedł do skutku, gdyż został określony tzw. niewłaściwy "rynek" u operatora macierzystego.
Oczywiście otrzymałem informację zwrotną o przerwaniu procesu przeniesienia- no i tyle ;-(

1. Jak ponowić proces - tego nju już nigdzie na portalu nie publikuje, a jestem święcie przekonany, że w takiej sytuacji nie jestem odosobniony ;-(
Czyżby nie dopatrzenie???
2. Na pisemne zgłoszenie problemu na stronie internetowej nju ma czas na odpowiedz do 30 dni- O ZGROZO!!!
3. Na portalu przeczytałem, że jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku to w e-mailu otrzymam informację zwrotną jak proces ten ponowić- emaila niestety z instrukcją nie otrzymałem.

Czas upływa, problem nie rozwiązany!!!!!!!!!!

No cóż miało być tak dobrze- a już na starcie jest pod górkę ;-(
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

36 gości i 2 zalogowanych użytkowników