forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-18 19:49)

Zagubiłem kartę SIM. 13.09 złożyłem wniosek z konta znajomego z prośbą o wydanie duplikatu karty SIM. Podałem wszelkie niezbędne informacje do wykonania tego zlecenia. Otrzymałem informację zwrotną o prośbę z podaniem numeru SuperPIN w celu realizacji zlecenia. Podałem numer i cisza. Po uprzejmym zapytaniu na jakim etapie jest realizacja zamówienia 1466815337  otrzymałem maila zwrotnego z informacją, że mam złożyć wniosek o wydanie nowej karty SIM. To skandal!!! Od blisko tygodnia jestem bez telefonu, odcięty od świata. Na infolinii nie wiedzą nic. Na stronie jest napisane, że nową kartę wysyłacie w ciągu 3 dni, co jest kompletną bzdurą. Na kolejne maila nikt nie odpowiada. Jutro sprawa trafia do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Za fakturę na pewno nie zapłacę, gdyż nie mam możliwości korzystania z numeru. Zachowanie sieci karygodne. Odradzam wszystkim korzystanie z tej sieci.

~maciej

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 11:43)

Mam ten spam problem! w piątek 12.09.2014 wysłałam zgłoszenie o nową kartę sim, gdyż zmieniłam telefon i potrzebuję karty microSIM, we wtorek napisałam im wiadomość o potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i do dzisiaj( mamy następny piątek 19.09.14) i nadal cisza! skandal, jeszcze liczycie sobie za to 25zł, a nie wiadomo kiedy otrzymam kartę ani czy kurierem czy pocztą, nic!

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 13:19)

Ja za to kartę sim dostałem ale aktywować ją nikt nie myśli, miałem czekać na telefon konsultanta - 4 dni - BRAK TELEFONU!! dzwonię na infolinię - pół godziny słuchania muzyki i przerwane połączenie (nie z mojej strony), napisałem maila o aktywację karty, odpowiedź jaką otrzymałem chyba poszła z automatu i nikt mojego maila nie czytał - opisali procedurę zamówienia nowej karty !! kartę już mam chcę ją aktywować bezmózgie istoty!! co za kpina.

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 14:40)

fhghtgy

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 14:43)

https://www.njumobile.pl/aktywacja

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-20 16:04)

Może są jakieś problemy techniczne?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

odpowiedź

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. | maugorzatat (19.09.2014, 11:43)

Mam ten spam problem! w piątek 12.09.2014 wysłałam zgłoszenie o nową kartę sim, gdyż zmieniłam telefon i potrzebuję karty microSIM, we wtorek napisałam im wiadomość o potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i do dzisiaj( mamy następny piątek 19.09.14) i nadal cisza! skandal, jeszcze liczycie sobie za to 25zł, a nie wiadomo kiedy otrzymam kartę ani czy kurierem czy pocztą, nic!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 0 zalogowanych użytkowników