Czat.

 

Czat. (2019-01-14 11:43)

to jest odpowiedź na post:

poniżej link chat z konsultantem:

https://secure.livechatinc.com/licence/2453611/open_chat.cgi?groups=0×tamp=1372231642040&trigger=&name=Jarosław&session_id=S1367929253.f4a2dce0ce#http://www.njumobile.pl/zakup?step=1&_requestid=278736

~lolek

 

Czat. (2019-01-14 11:46)

Czy moge prosic o kontakt telefoniczny ze mna bo nie moge dodzwonic sie do biura obslugi klienta

~lolek

 

Czat. (2019-01-14 12:44)

Czy można dokonać cesji numeru na inna osobę?. Mamy z żoną dwa numery w NJU zarejestrowane: jeden na żonę , drugi na mnie. Czy istnieje możliwość przypisania dwóch numerów na jedną osobę?( dwa numery na jeden pesel).

~gość1547466291034

 

Czat. (2019-01-14 13:12)

to jest odpowiedź na post:

Czy można dokonać cesji numeru na inna osobę?. Mamy z żoną dwa numery w NJU zarejestrowane: jeden na żonę , drugi na mnie. Czy istnieje możliwość przypisania dwóch numerów na jedną osobę?( dwa numery na jeden pesel).




W nju nie ma cesji. Jedyną możliwością jest zmigrowanie numeru do oferty na kartę. Jak już będzie w ofercie na kartę można go wtedy przerejestrować w Salonie Orange (wymaga to obecności dotychczasowego i nowego właściciela numeru), Jak już będzie przerejestrowany można złożyć zamówienie na dołączenie numeru do istniejącego konta jako nju dodatkowy. Pozdrawiam :)

 

Czat. (2019-01-14 13:16)

to jest odpowiedź na post:

Czy moge prosic o kontakt telefoniczny ze mna bo nie moge dodzwonic sie do biura obslugi klienta




Cześć. To jest forum użytkowników nju, stąd nikt nie zadzwoni do Ciebie. Możesz natomiast wysłać zgłoszenie w sprawie, z którą dzwonisz przez formularz kontaktowy. Pozdrawiam :)

 

Czat. (2019-08-26 20:36)

Witam jak można się skontaktować z biurem obsługi. Mam zablokowane połączenia pomimo zapłaconego rachunku

~gosia

 

Czat. (2019-08-26 23:07)

Hej :) Tak jak napisałam wyżej - wyślij zgłoszenie w tej sprawie przez formularz kontaktowy na koncie nju mobile. Pozdrawiam :) 

 

Czat. (2019-08-26 23:07)

Hej :) Tak jak napisałam wyżej - wyślij zgłoszenie w tej sprawie przez formularz kontaktowy na koncie nju mobile. Pozdrawiam :) 

 

Czat. (2019-08-26 23:07)

Hej :) Tak jak napisałam wyżej - wyślij zgłoszenie w tej sprawie przez formularz kontaktowy na koncie nju mobile. Pozdrawiam :) 

 

Czat. (2019-08-26 23:08)

Hej :) Tak jak napisałam wyżej - wyślij zgłoszenie w tej sprawie przez formularz kontaktowy na koncie nju mobile. Pozdrawiam :) 

odpowiedź

Czat. | ~nowalijka (25.03.2014, 22:00)

Jak można nawiązać czat z konsultantem? W żadnych zakładkach nie mogę tego znaleźć. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników