forumnju z rachunkiemusługiwymiana karty SIM - jestem zniesmaczony

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony

 

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony (2021-01-27 18:47)

Mam 2 numery w nju na abonament od prawie 2 lat (2 oddzielne konta na 1 osobę). Z oboma kartami SIM od początku są problemy polegające na okresowym wyświetlaniu komunikatu "Brak karty SIM". Obie karty mają srebrne styki zamiast złotych - jak u wszystkich innych operatorów. Po wystąpieniu problemu starałem się czyścić styki karty spirytusem, co pomagało na dłużej lub krócej (żadnej zależności przyczynowo skutkowej nie zauważyłem)...
Ostatecznie jedna z kart przestaje działać i nie jest w ogóle wykrywana (sprawdzone w 4 telefonach Samsung S7, A5, S3 i Nokii 6020!). Wizyta w salonie Orange - nie wymienimy bezpłatnie karty. Trzeba to najpierw zgłosić to u operatora (nju mobile) i wtedy jak "będzie widać w systemie" wymienimy panu kartę bezpłatnie.
Składam reklamację przez formularz - z poleceniem jej wymiany. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z jest informacją że COVID i może to potrwać dłużej (a karta nie działa i nie mogę korzystać z usług za które płacę!). Dzwonię więc na PŁATNĄ infolinię, konsultant jest zdziwiony że w salonie mi nie wymienili (powinni, ale czasami nie chcą - to zależy od dobrej woli). Że co proszę? Od dobrej woli? To jest poważna firma czy krzak?
Koniec końców konsultant przyjmuje zgłoszenie i karta przyjdzie kurierem. I trzeba ją będzie aktywować formularzem (przypominam że czas jest wydłużony przez COVID!) albo na płatnej infolinii.
- Ale ile to będzie wszystko trwało? Bo potrzebuję dzwonić, używać internetu (dziwne, nie?)
- Zlecenia realizujemy na bieżąco. I w salonie się nie da, bo będzie odpłatnie.
Czyli kto ma rację? Salon czy infolinia? Da się w salonie bezpłatnie czy nie?



Po 2 latach drobnych niedogodności (występujących sporadycznie) pojawił się duży problem z obsługą klienta, który nie może korzystać z usług.
To jak to jest z tą obsługa klienta w nju mobile? Jakieś ISO tam chyba macie?


wk

 

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony (2021-01-28 19:21)

Hej :) Sprawa jest prosta, pracownicy dedykowanych salonów Orange mają obowiązek wymienić kartę tylko wtedy, gdy masz kartę nie obsługująca LTE, co wynika z Regulaminu promocji:  http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Promocja_Bezplatna_wymiana_kart_sim_nju_mobile_niewspierajacych_LTE_15.1....pdf. W pozostałych przypadkach, posiadając numery w nju (nie w Orange) albo samodzielnie wymieniasz kartę kupując starter albo zlecasz wysyłkę kurierem DPD i jest to opisane na stronie:https://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,wymiana-karty-sim. Nie trzeba czekać oczywiście 30 dni, tylko parę dni roboczych aż kurier doręczy kartę (średnio od 4 do 6 dni) . Operator zastrzega termin 30 dni w przypadku covida, gdyby tych zleceń było nie wiadomo ile. Pozdrawiam :)  

[edytowane przez pilotka o 19:42 w dniu 2021-01-28]
 

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony (2021-03-17 00:42)

Zastanawiam się tylko nad jednym, Jaka jest opcja wymiany samodzielnej karty sim w przypadku gdy jest ona uszkodzona i żaden telefon jej nie widzi , jeżeli by takiej wymiany dokonać samodzielnie musimy z tej karty wysłać SMS a nawet chyba dwa ? Chyba w przypadku uszkodzenia karty ten sposób choć prosty i szybszy nie zadziała ?? Czy się mylę ?

~matade

 

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony (2021-03-17 07:12)

Sam sobie odpowiedziałeś . Uszkodzona karta nie będzie działała więc trzeba zastosować alternatywne sposobu zamówienia nowej kart. Oraz dokonać samodzielnej wymiany .

~gość1615961524485

 

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony (2021-03-17 07:40)

Alternatywa wymiany karty jak napisał gość wyżej To wymiana przez formularz kontaktowy  ze  swojego konta lub kontakt z infolinią *610 ( 690610610 )

odpowiedź

wymiana karty SIM - jestem zniesmaczony | uars_ (27.01.2021, 18:47)

Mam 2 numery w nju na abonament od prawie 2 lat (2 oddzielne konta na 1 osobę). Z oboma kartami SIM od początku są problemy polegające na okresowym wyświetlaniu komunikatu "Brak karty SIM". Obie karty mają srebrne styki zamiast złotych - jak u wszystkich innych operatorów. Po wystąpieniu problemu starałem się czyścić styki karty spirytusem, co pomagało na dłużej lub krócej (żadnej zależności przyczynowo skutkowej nie zauważyłem)...
Ostatecznie jedna z kart przestaje działać i nie jest w ogóle wykrywana (sprawdzone w 4 telefonach Samsung S7, A5, S3 i Nokii 6020!). Wizyta w salonie Orange - nie wymienimy bezpłatnie karty. Trzeba to najpierw zgłosić to u operatora (nju mobile) i wtedy jak "będzie widać w systemie" wymienimy panu kartę bezpłatnie.
Składam reklamację przez formularz - z poleceniem jej wymiany. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z jest informacją że COVID i może to potrwać dłużej (a karta nie działa i nie mogę korzystać z usług za które płacę!). Dzwonię więc na PŁATNĄ infolinię, konsultant jest zdziwiony że w salonie mi nie wymienili (powinni, ale czasami nie chcą - to zależy od dobrej woli). Że co proszę? Od dobrej woli? To jest poważna firma czy krzak?
Koniec końców konsultant przyjmuje zgłoszenie i karta przyjdzie kurierem. I trzeba ją będzie aktywować formularzem (przypominam że czas jest wydłużony przez COVID!) albo na płatnej infolinii.
- Ale ile to będzie wszystko trwało? Bo potrzebuję dzwonić, używać internetu (dziwne, nie?)
- Zlecenia realizujemy na bieżąco. I w salonie się nie da, bo będzie odpłatnie.
Czyli kto ma rację? Salon czy infolinia? Da się w salonie bezpłatnie czy nie?



Po 2 latach drobnych niedogodności (występujących sporadycznie) pojawił się duży problem z obsługą klienta, który nie może korzystać z usług.
To jak to jest z tą obsługa klienta w nju mobile? Jakieś ISO tam chyba macie?


wk
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

41 gości i 0 zalogowanych użytkowników