forumnju na kartęofertaŻałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~asd

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~asd

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2015-11-05 09:45)

Zarejestrować się też nie można.

~marek

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2015-12-30 18:03)

Najpierw probowali mnie oszukac na fakturze o 15 zl. Po mojej awanturze mówią ze to system sie pomylil. Teraz zwodza mnie od tygodnia z faktura korygujacą. 
Biuro o obslugi ZENADA. Jak.ja żałuję ze przeszedlem z Play :-(
Konsultant to Barbara Bedzina. Powinni ja zwolnic!!!!

~rysiuii

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2017-03-05 21:36)

Widzę, ze nie można się tu wypowiedziec, wszytskie posty blokowane, ciekawe dlaczego ??

~tan11

 

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile (2018-04-02 18:22)

Zgadzam się z autorem. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora. 

~lilith

odpowiedź

Żałosne biuro obsługi klientów Nju Mobile | tomalw (27.01.2014, 13:26)

Witam biuro obsługi klientów w przypadku nju mobile to jedna wielka żenada od piątku czekam na aktywacje karty sim po wymianie na micro sim.Nie dosyć że musiałem dzwonić w piątek pod numer *610 płatny 5 zł za połączenie w celu rejestracji karty to jeszcze ten okres oczekiwania prawie 4 doby ( konsultant gwarantował 2 godziny max).Pomimo moich imeli, zgłoszeń skarg zero reakcji ze strony operatora.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

40 gości i 1 zalogowanych użytkowników