forumnju z rachunkiemusługiBrak dostępu do aplikacji po transmisji

Brak dostępu do aplikacji po transmisji

 

Brak dostępu do aplikacji po transmisji (2020-05-25 14:39)

<div>Witam serdecznie,</div><div>   od pewnego czasu mam problem z dostępem do aplikacji po transmisji danych,a dokładnie chodzi o apkę do kamer-DVS GO.
</div>Po wifi działa bez zarzutu. W momencie wyłączenia WIFI wyrzuca mnie do pulpitu.Wcześniej nie było problemu. Na kartach innych operatorów działa bez problemu. Producent aplikacji zrzuca winę na Orange ,twierdząc,iż po aktualizacji nadajników występuje taki problem.Czy ktoś coś słyszał na ten temat bądź ma takie same problemy jak ja ?

 

Brak dostępu do aplikacji po transmisji (2020-05-28 14:28)

<div>Problem rozwiązany. Dla potomnych .Musi być ustawione IPV4 zamiast IPV6 w nazwie protokołów APN.</div><div>Pan konsultant na infolinii zadzwonił, pomógł sprawnie i szybko. Dzięki.
</div>

odpowiedź

Brak dostępu do aplikacji po transmisji | gość1590410370301 (25.05.2020, 14:39)

<div>Witam serdecznie,</div><div>   od pewnego czasu mam problem z dostępem do aplikacji po transmisji danych,a dokładnie chodzi o apkę do kamer-DVS GO.
</div>Po wifi działa bez zarzutu. W momencie wyłączenia WIFI wyrzuca mnie do pulpitu.Wcześniej nie było problemu. Na kartach innych operatorów działa bez problemu. Producent aplikacji zrzuca winę na Orange ,twierdząc,iż po aktualizacji nadajników występuje taki problem.Czy ktoś coś słyszał na ten temat bądź ma takie same problemy jak ja ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników