forumnju z rachunkiemusługiPakiet internetowy wyzerowany od razu!

Pakiet internetowy wyzerowany od razu!

 

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! (2020-04-02 12:50)

Witam.
Mam podobny problem. Dokupowalem pakiety 9G, nie ma możliwości że wykorzytalismy. Ciągle smsy z innymi danymi odnośnie zużycia. Po zgłoszeniu odpowiedź że nie odpowiadają za zużycie przez abonenta. Coś jest nie tak. Mało profesjonalnie.

odpowiedź

Pakiet internetowy wyzerowany od razu! | rafałp (28.03.2020, 22:42)

Witam,
Kupiłem pakiet internetowy, dostałem SMS że został aktywowany i mam dodatkowe 9GB. Wszystko fajnie pięknie tylko po paru minutach dostałem SMS o wykorzystaniu wszystkich GB !! Jest to niemożliwe żeby w parę minut wykorzystać 9Gb na LTE.


Podejrzewam że problem jest w systemie. Zanim kupiłem pakiet zalogowałem się na swoje konto i zauważyłem że mam 0GB zdziwiłem się bo zawsze dostawałem informację o braku GB... Ale co tam, nie ma to nie ma, więc kupiłem.
Po chwili dostałem SMS że wszystko ok dodano mi 9GB, a po paru minutach dostałem zaległy SMS o braku GB i wygląda na to że ten ostatni SMS wykasował mi świeżo zakupiony pakiet!


Nju ma straszny bałagan jeżeli chodzi o IT
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników