forumnju na kartęusługiPodsumowanie po rozmowie

Podsumowanie po rozmowie

 

Podsumowanie po rozmowie (2019-10-13 20:16)

<div>AKT nie działa. Te podsumowania są dosyć irytujące. Zwłaszcza jeśli często się dzwoni. Google: kody ussd i na pierwszym miejscu jest lista kodów operatora którego wpisuję.
</div><div>Nju nie ma. Kaszana.</div><div>Chyba zrezygnuję z tej kaszany. Zwłaszcza że konkurencja oferuje za 50zl kożystniejsze warunki i jest w pakiecie internet. W Nju za 3 mies z netem trzeba bulić 87 zł. I nie można znaleźć info jak wyłączyć podsumowania ??
</div>

~leokadia

 

Podsumowanie po rozmowie (2021-02-18 18:44)

<div>Witam! :)</div><div>W tej chwili (styczeń-luty 2021) w wiadomości od operatora - w podsumowaniu po rozmowie/połączeniu - pojawia się tylko czas rozmowy, potem jest "koszt:" i wiadomość się urywa, a kiedyś był koszt rozmowy/połączenia i więcej informacji:</div><div>3.1. czas połączenia,</div><div>3.2. koszt połączenia,</div><div>3.3. ilość środków jaka pozostała po zakończeniu połączenia,</div><div>3.4. datę ważności dostępnych środków</div><div>Rozumiem, że pkt 3.4 jest już nieaktualny. Czy to jakiś błąd operatora, że brak punktów 3.2 i 3.3?</div><div>Nie tylko u mnie tak to wygląda. Proszę o odp.</div>

[edytowane przez endi o 18:47 w dniu 2021-02-18]
 

Podsumowanie po rozmowie (2021-02-19 17:00)

Hej :) Też tak mam, jest błąd systemowy, SMS nie pokazuje kwoty, jaka została pobrana z konta. Nju pracuje nad usunięciem problemu. Pozdrawiam :) 

 

Podsumowanie po rozmowie (2021-02-23 16:07)

Od 2-3 dni jest już OK.Dzięki!  :)

 

Podsumowanie po rozmowie (2021-02-27 18:58)

Po próbie wysłania AKT pod 530 pojawia się komunikat, że nie udało się wysłać SMS i że został zapisany w Roboczych.

[edytowane przez aqua o 19:00 w dniu 2021-02-27]
 

Podsumowanie po rozmowie (2021-03-03 16:44)

Hej :) Zgadza się, też dwukrotnie próbowałam i nie działa. Blokadę powiadomień o kosztach można włączyć dzwoniąc do BOK.  Przy okazji można zgłosić problem z samodzielną aktywacją usługi. Pozdrawiam :) 

 

Podsumowanie po rozmowie (2021-12-25 11:00)

Czy to w końcu działa?
Od 8 lat post wisi, podany sposób nie działa - nie można wysłać SMS na numer 530 - a nowego sposobu nie widać. 

 

Podsumowanie po rozmowie (2022-01-02 17:24)

to jest odpowiedź na post:

Czy to w końcu działa?
Od 8 lat post wisi, podany sposób nie działa - nie można wysłać SMS na numer 530 - a nowego sposobu nie widać. 

Patrz post nad Twoim

 

Podsumowanie po rozmowie (2022-01-02 20:26)

to jest odpowiedź na post:

Hej :) Zgadza się, też dwukrotnie próbowałam i nie działa. Blokadę powiadomień o kosztach można włączyć dzwoniąc do BOK. 


Można też napisać zgłoszenie ze swojego konta w nju. To dosyć szybka droga i sprawdzona.

 

Podsumowanie po rozmowie (2022-06-19 17:06)

to jest odpowiedź na post:

Blokadę informacji o koszcie połączenia można wyłączyć wysyłając sms o treści AKT pod nr 530 (opłata zgodnie z cennikiem), podsyłam linka z regulaminem usługi

<a href="http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-blokada-powiadomien-o-kosztach-polaczen.pdf" title="http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-blokada-powiadomien-o-kosztach-polaczen.pdf" target="_self">http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/regulamin-uslugi-blokada-powiadomien-o-kosztach-polaczen.pdf

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1655651218428

odpowiedź

Podsumowanie po rozmowie | ~pytanie (17.07.2013, 17:39)

Jak wyłączyć informacje o kosztach przychodzącą po każdej rozmowie?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

33 gości i 1 zalogowanych użytkowników