forumnju z rachunkiemusługiZnikające gigabajty

Znikające gigabajty

 

Znikające gigabajty (2020-12-28 06:33)

Dlaczego skarżycie się i biadolicie . Tutaj nic z tego nie wynika . Zróbcie to co będzie dla was najlepsze.  Zgłoście do uokik , przejdzcie do lepszego operatora co nie będzie wam podkradał bajtow . Lub przestańcie wypisywać pierdoły . Zróbcie cokolwiek. :(

~gość1609133632407

 

Znikające gigabajty (2021-01-04 21:46)

W ostatnich miesiacach nju sciaga wiecej danych niz faktycznie sie wykorzystuje. Czas poszukac innego dostawcy internetu

 

Znikające gigabajty (2021-01-09 08:03)


<span >Ja jestem zadowolony !
<span >Wasze znikające bajty lecą do mnie. 
<font color="#00273f"><span >
</font>
<span >Zużycie moich danych pakietowych wg apki Nju ze strony njumobile.pl:
<font color="#00273f"><span >
</font>
<span >Wczoraj  1014,36 MB pozostało 29.01 GB
<span >Dzisiaj o godz. 6.23  683.11 MB pozostało 29.33 GB
<span >Teraz już 589.75 MB pozostało 29.42 GB
<font color="#00273f"><span >
</font>
<span >Cuda, cuda , cuda ;)


<span >Zbieram sobie zrzuty ekranu i zadam pytanie Nju jak to się dzieje ;)

~borys

 

Znikające gigabajty (2021-01-10 07:53)

Witam wszystkich . Potwierdzam zasadność wszystkich zgłoszeń co do znikających gigabajtów , bo niestety też zauważyłem że transfer znika w bardzo szybkim tempie. Czasami się zdarzy też że się pojawi powiedzmy 500mb ale przy pierwszej rozpoczętej sesji zaraz znika więcej niż wykorzystałem. Czary !!!!

 

Znikające gigabajty (2021-01-22 17:14)


<span >17.01 10:50 otrzymałem sms o pozostałych 16GB internetu.
<span >Modem wskazywał ok. 20GB zużytego transferu, gdzie panel Nju wskazywał zużyte 64GB z 80GB.
<span >Gdzieś mi wypadło 44GB, a dotychczas dane z modemu mniej więcej pokrywały się z danymi z panelu Nju.
<font color="#00273f"><span >
</font>
<span >Jako że modem wpięty do rutera, na ruterze zainstalowałem VnStat, by mieć wgląd dziennego zużycia transferu na przyszły miesiąc.
<span >Od 17.01 do 22.01 dane z panelu nju, modemu i rutera pokrywają się.

~reksio

 

Znikające gigabajty (2021-02-07 10:54)

W styczniu zauważyłem szybkie ubywanie gigabajtów, więc ustawiłem w telefonie że od 6 lutego (u mnie zaczyna się nowy okres rozliczeniowy) będzie pokazywał zużycie internetu mobilnego.
<font color="#00273f">Rano po przejrzeniu paru wiadomości nju mobile pokazało zużycie 500 mb a telefon 130 mb.</font>
<font color="#00273f">Na tą chwilę 6-02-2021 na godz. 16 według nju zużycie 2,15GB a według telefonu 348mb. Czytając różne fora to widzę że dużo ludzi się skarży na dziwnie szybko ubywający internet. </font>
<font color="#00273f">Poobserwuję jeszcze przez parę dni, i jeżeli będą duże rozbieżności między nju a telefonem i nic nie wskóram na infolinii to bez żadnego żalu składam przeniesienie numeru do innego operatora. </font>
<font color="#00273f">
</font>

~artur

 

Znikające gigabajty (2021-02-07 13:40)

Sprawdz co to jest Taktowanie danych internetowych , a sporo to ci wyjaśni.

~gość1612701626152

 

Znikające gigabajty (2021-02-07 21:45)

to jest odpowiedź na post:

Sprawdz co to jest Taktowanie danych internetowych , a sporo to ci wyjaśni.


Dzięki za przybliżenie tematu, poczytałem trochę w necie i już wiem o co w tym chodzi. Jednak człowiek całe życie się uczy.

~artur

 

Znikające gigabajty (2021-02-10 22:01)

Dokładnie tak samo. Zazwyczaj wystarczało mi 30gb internetu. Przeglądam tylko strony, zero video. A tu nagle dostaje informację, że wykorzystałem 90gb internetu, po wykupieniu dodatkowych 9gb od razu po minucie dostaję  kolejną informację że i te 9 gb zostało wykorzystane. Coś tu jest nie tak!. Czuje się oszukany! Dochodzenie swoich praw w tym sporze będzie trudne jednak ilość osob która się z tym spotkała jest spora, więc problem istnieje i albo sieć zmieni swoją politykę albo trzeba uciekać do innej.

 

Znikające gigabajty (2021-02-10 23:35)

to jest odpowiedź na post:

Dokładnie tak samo. Zazwyczaj wystarczało mi 30gb internetu. Przeglądam tylko strony, zero video. A tu nagle dostaje informację, że wykorzystałem 90gb internetu, po wykupieniu dodatkowych 9gb od razu po minucie dostaję  kolejną informację że i te 9 gb zostało wykorzystane. Coś tu jest nie tak!. Czuje się oszukany! Dochodzenie swoich praw w tym sporze będzie trudne jednak ilość osob która się z tym spotkała jest spora, więc problem istnieje i albo sieć zmieni swoją politykę albo trzeba uciekać do innej.

Masz racje , mozesz uciekać do innej . Tylko tam będziesz miał podobnie . Poczytaj o Taktowniu ibternentu . To może powie ci jak to jest z tymi GB . Jest tak we szystkich sieciach . . Nie pisz tylko po to żeby pisać bzdety . Najpierw trochę o czymś co bobrze by było wiedzieć , a póżniej szkkalowanie .

~gość1612996501675

odpowiedź

Znikające gigabajty | ~artur (07.02.2021, 10:54)

W styczniu zauważyłem szybkie ubywanie gigabajtów, więc ustawiłem w telefonie że od 6 lutego (u mnie zaczyna się nowy okres rozliczeniowy) będzie pokazywał zużycie internetu mobilnego.
<font color="#00273f">Rano po przejrzeniu paru wiadomości nju mobile pokazało zużycie 500 mb a telefon 130 mb.</font>
<font color="#00273f">Na tą chwilę 6-02-2021 na godz. 16 według nju zużycie 2,15GB a według telefonu 348mb. Czytając różne fora to widzę że dużo ludzi się skarży na dziwnie szybko ubywający internet. </font>
<font color="#00273f">Poobserwuję jeszcze przez parę dni, i jeżeli będą duże rozbieżności między nju a telefonem i nic nie wskóram na infolinii to bez żadnego żalu składam przeniesienie numeru do innego operatora. </font>
<font color="#00273f">
</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

23 gości i 0 zalogowanych użytkowników