forumnju na kartęusługiProblemy z niektórymi aplikacjami

Problemy z niektórymi aplikacjami

 

Problemy z niektórymi aplikacjami (2019-01-06 21:30)

Witam, od około miesiąca borykam się z problemem. Mianowicie nie działają mi przeglądarki (tylko YouTube działa na przeglądarce, bo nie mogę na niego wejść przez aplikację), snapchat, twitter i już wspomniany YouTube wtedy, gdy nie jestem połączona z wifi, bo gdy jestem-wszystko działa. Próbowałam już wszystkiego, myślałam że to wina aplikacji ale no nie jest to jedna aplikacja tylko kilka,  ustawieniach nic nie zmieniałam i tak nagle przestały działać. Próbowałam już wszystkiego, czyściłam pamięć podręczna aplikacji, restartowalam i resetowalam telefon i nic nie daje. Nie ma też możliwości, żebym miała wyłączane w ustawieniach dane mobilne dla tych aplikacji. Proszę o pomoc bo to już na prawdę staje się męczące. Dodam też że reszta aplikacji normalnie działa. Kontaktowałam się już z njumobile telefonicznie ale z niewiadomych przyczyn się rozłączyło i nie mogłam się potem dodzwonić, bo odrzucało a aktualnie nie mam możliwości, by skontaktować się z nimi z innego numeru. Jestem pewna, że jest to problem sieci między innymi też dlatego, że gdy korzystam z karty z np T-Mobile, wszystko normalnie działa.

 

Problemy z niektórymi aplikacjami (2019-01-07 17:28)

Cześć. Na początek proponuję skonfigurować telefon zgodnie z ustawieniami na stronie: http://ustaw.njumobile.pl/. Jeżeli to nie pomoże wyślij zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy. Jeśli dział techniczny nie stwierdzi nieprawidłowości pomóc może przywrócenie ustawień fabrycznych. Wcześniej wykonaj kopie zapasowe danych. Pozdrawiam.

odpowiedź

Problemy z niektórymi aplikacjami | paula12121 (06.01.2019, 21:30)

Witam, od około miesiąca borykam się z problemem. Mianowicie nie działają mi przeglądarki (tylko YouTube działa na przeglądarce, bo nie mogę na niego wejść przez aplikację), snapchat, twitter i już wspomniany YouTube wtedy, gdy nie jestem połączona z wifi, bo gdy jestem-wszystko działa. Próbowałam już wszystkiego, myślałam że to wina aplikacji ale no nie jest to jedna aplikacja tylko kilka,  ustawieniach nic nie zmieniałam i tak nagle przestały działać. Próbowałam już wszystkiego, czyściłam pamięć podręczna aplikacji, restartowalam i resetowalam telefon i nic nie daje. Nie ma też możliwości, żebym miała wyłączane w ustawieniach dane mobilne dla tych aplikacji. Proszę o pomoc bo to już na prawdę staje się męczące. Dodam też że reszta aplikacji normalnie działa. Kontaktowałam się już z njumobile telefonicznie ale z niewiadomych przyczyn się rozłączyło i nie mogłam się potem dodzwonić, bo odrzucało a aktualnie nie mam możliwości, by skontaktować się z nimi z innego numeru. Jestem pewna, że jest to problem sieci między innymi też dlatego, że gdy korzystam z karty z np T-Mobile, wszystko normalnie działa.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników