forumnju z rachunkiemofertaNieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań

Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań

 

Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań (2018-07-27 15:34)

Witam uprzejmie.

Niedawno zamówiłem drugi numer za 9 zł w połączeniu z przeniesieniem tego numeru pod koniec umowy z Plusa. Niestety podczas odbioru od kuriera, okazało się, że dokumenty były wystawione na kogoś innego - trafiły do złej koperty. Czy muszę w takim razie ponawiać proces zamawiania, czy raczej czekać na poprawioną umowę? Mail wygenerowany automatycznie sugerował, że dokonałem zwrotu i powinienem ponowić zamówienie.


Jeśli zamówienie trzeba ponowić, mam także drugie pytanie.
Podczas przenosin pierwszego numeru coś poszło nie tak, ponieważ Plus obciążał mnie jeszcze przez dwa następne okresy rozliczeniowe po wypełnieniu formularza na stronie (numer ciągle nie był przeniesiony), a fakturę trzecią, wystawioną naprzód anulował dopiero miesiąc po aktywacji numeru w NJU. Próbując temu zapobiec, wziąłem z dużym wyprzedzeniem wyżej wspomniany drugi numer, jednak fakt, że z umową zostaje wysłana karta sim z tymczasowym numerem sugeruje, że już od momentu podpisania umowy będzie naliczana opłata 9 zł miesięcznie za numer tymczasowy, który jest mi w sumie nie potrzebny. Czy tak jest w rzeczywistości? Kiedy powinienem złożyć podanie o drugi numer, aby nie płacić niepotrzebnie co miesiąc 9 zł ani nie zostać obciążony przez Plusa kolejnymi fakturami, kiedy automatycznie przedłużą mi umowę na czas nieokreślony, jeśli umowa kończy mi się w dniu 3.10.18 ?


Z wyrazami szacunku,

 

Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań (2018-07-27 19:00)

Tak, zamówienie należy ponowić. Opłata za nju dodatkowy jest stała i naliczana od podpisania umowy na numer tymczasowy, więc spokojnie bym poczekała z tym zamówieniem. Operator dawca oddaje numer i to on jest odpowiedzialny za datę, kiedy to nastąpi. Zamówienie złożyłabym w przedostatnim okresie rozliczeniowym obowiązywania umowy, wybierając tryb rozwiązania umowy z przeniesieniem numeru na koniec okresu promocyjnego. Pozdrawiam :)

 

Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań (2018-07-29 08:53)

1) musisz zgłosić skargę dotycząca naruszenia RODO, jeśli ty dostałeś czyjeś dokumenty to inna osoba dostała komplet dokumentów twoich i nastąpiło ujawnienie danych
2) w związku z punktem 1 Orange nie powinno robić większych kłopotów żeby ci dać dożywotnie zwolnienie z opłaty za Nju dodatkowy
Tak wie okazuje się ze miałeś dużo szczęścia z ta zamiana, chyba ze drugi użytkownik skopiował sobie twoje dane i zaciągnie banie jakis kredyt, albo dokona oszustwa. To jest wlasnie argument jaki powinien spowodować zwolnienie z opłaty, bo teraz przecież musisz zastrzec dowód osobisty i wyrobić nowy, numeru PESEL niestety łatwo zmienić się nie da.

~mentor

odpowiedź

Nieudane przeniesienie numeru z Plusa - kilka pytań | bartosz1 (27.07.2018, 15:34)

Witam uprzejmie.

Niedawno zamówiłem drugi numer za 9 zł w połączeniu z przeniesieniem tego numeru pod koniec umowy z Plusa. Niestety podczas odbioru od kuriera, okazało się, że dokumenty były wystawione na kogoś innego - trafiły do złej koperty. Czy muszę w takim razie ponawiać proces zamawiania, czy raczej czekać na poprawioną umowę? Mail wygenerowany automatycznie sugerował, że dokonałem zwrotu i powinienem ponowić zamówienie.


Jeśli zamówienie trzeba ponowić, mam także drugie pytanie.
Podczas przenosin pierwszego numeru coś poszło nie tak, ponieważ Plus obciążał mnie jeszcze przez dwa następne okresy rozliczeniowe po wypełnieniu formularza na stronie (numer ciągle nie był przeniesiony), a fakturę trzecią, wystawioną naprzód anulował dopiero miesiąc po aktywacji numeru w NJU. Próbując temu zapobiec, wziąłem z dużym wyprzedzeniem wyżej wspomniany drugi numer, jednak fakt, że z umową zostaje wysłana karta sim z tymczasowym numerem sugeruje, że już od momentu podpisania umowy będzie naliczana opłata 9 zł miesięcznie za numer tymczasowy, który jest mi w sumie nie potrzebny. Czy tak jest w rzeczywistości? Kiedy powinienem złożyć podanie o drugi numer, aby nie płacić niepotrzebnie co miesiąc 9 zł ani nie zostać obciążony przez Plusa kolejnymi fakturami, kiedy automatycznie przedłużą mi umowę na czas nieokreślony, jeśli umowa kończy mi się w dniu 3.10.18 ?


Z wyrazami szacunku,
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

45 gości i 0 zalogowanych użytkowników