forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości wykonywania połączeń

Brak możliwości wykonywania połączeń

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 09:00)

Witam, po przeniesieniu numeru w dniu dzisiejszym do nju mam zablokowana możliwość wykonywanaia połączeń. SMS i internet działają telefony wychodzące nie. Co jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jak to rozwiązać? Dodam tylko ze kartę sim mam nowa (od nju). 

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 09:18)

dzień dobry mam opłacony rachunek a nie działają mi wychodzące

 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 14:00)

Kontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta, przygotuj numer faktury/potwierdzenia przelewu.
Może jeszcze pieniądze nie dotarły na konto Nju z Twojego banku.

[edytowane przez jacp11 o 14:00 w dniu 2018-06-01]
 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-01 17:27)

to jest odpowiedź na post:

Witam, po przeniesieniu numeru w dniu dzisiejszym do nju mam zablokowana możliwość wykonywanaia połączeń. SMS i internet działają telefony wychodzące nie. Co jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jak to rozwiązać? Dodam tylko ze kartę sim mam nowa (od nju). 




Wyłącz i włącz telefon, jeżeli to nie pomoże przełóż na chwilę kartę SIM do innego aparatu.

[edytowane przez pilotka o 17:27 w dniu 2018-06-01]
 

Brak możliwości wykonywania połączeń (2018-06-05 21:13)

Miałem to samo od 22.05 po zdjęciu blokady windykacyjnej przestały działać mi połączenia wychodzące i sms-y (działał tylko internet). Kontakt i rozmowa z większością konsultantów był poniżej zera (mam nagrania każdej rozmowy więc, może wrzucę na YouTube i udostępnię wam). Podczas rozmowy każdy konsultant mówił co innego. Usterką okazała się karta sim. Za co najprawdopodobniej będę musiał zapłacić zapłacić, mimo iż nie było to uszkodzenie z mojej winy. Po prostu DNO!!! W dodatku zleciłem wymianę karty sim a oni potrafili przysłać 3 sztuki. 


Konsultanci Potrafili powiedzieć podczas jednej rozmowy że była awaria i została usunięta a 2 minuty później że po ich stronie wszystko działa prawidłowo i wina leży po mojej stronie.  


Cała moja sprawa trwała od 22.05.2018 do 05.06.2018


Nie polecam firmy za podejście do użytkownika. 

odpowiedź

Brak możliwości wykonywania połączeń | onyjewu (01.06.2018, 09:00)

Witam, po przeniesieniu numeru w dniu dzisiejszym do nju mam zablokowana możliwość wykonywanaia połączeń. SMS i internet działają telefony wychodzące nie. Co jest przyczyna takiego stanu rzeczy i jak to rozwiązać? Dodam tylko ze kartę sim mam nowa (od nju). 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

25 gości i 1 zalogowanych użytkowników