forumnju z rachunkiemofertaOdrzucenie zamówienia

Odrzucenie zamówienia

 

Odrzucenie zamówienia (2018-03-19 17:00)

Moje  zamówienie nr 29110187 zostało odrzucone.

Jedyną odpowiedzią jest tekst wysłany mailem:
"Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia nr 29110187 ponieważ na podstawie danych jakie zostały podane w zamówieniu, nie możemy podpisać umowy".

Wykonałem ponad 5 rozmów na numer 690 610 610 (infolinia Njumobile) oraz ponad 5 rozmów na numer 690 300 400 (sklep Njumobile).
Konsultant z "690 610 610" odsyła mnie na infolinię "690 300 400", a konsultant z "690 300 400" odsyła mnie na "690 610 610"  ......  Annasz, Kajfasz itd.

Mail z zapytaniem do sklepu Njumobile kończy się odpowiedzią "zadzwoń na 690 610 610"

Czy jest ktoś w Njumobile, kto odpowie mi o co chodzi ?

~romcio

 

Odrzucenie zamówienia (2018-03-19 19:09)

Najpierw sprawdź dane jakie podałeś i porównaj z wymaganymi.

odpowiedź

Odrzucenie zamówienia | ~romcio (19.03.2018, 17:00)

Moje  zamówienie nr 29110187 zostało odrzucone.

Jedyną odpowiedzią jest tekst wysłany mailem:
"Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia nr 29110187 ponieważ na podstawie danych jakie zostały podane w zamówieniu, nie możemy podpisać umowy".

Wykonałem ponad 5 rozmów na numer 690 610 610 (infolinia Njumobile) oraz ponad 5 rozmów na numer 690 300 400 (sklep Njumobile).
Konsultant z "690 610 610" odsyła mnie na infolinię "690 300 400", a konsultant z "690 300 400" odsyła mnie na "690 610 610"  ......  Annasz, Kajfasz itd.

Mail z zapytaniem do sklepu Njumobile kończy się odpowiedzią "zadzwoń na 690 610 610"

Czy jest ktoś w Njumobile, kto odpowie mi o co chodzi ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

18 gości i 1 zalogowanych użytkowników