forumnju z rachunkiemusługiRozmowy z konsultantem

Rozmowy z konsultantem

 

Rozmowy z konsultantem (2018-01-11 20:42)

Posiadam umowę nju podstawowy na abonament która zawarta została telefonicznie. Jak długo przetrzymywane jest nagranie rozmowy w sytuacji gdy konsultant dzwonił do mnie. Jakie warunki muszę spełnić aby otrzymać takie nagranie ?

 

Rozmowy z konsultantem (2019-11-22 12:00)

nie otrzymałem potwierdzenie złożenie zamówienia na maila, jak to rozwiązać?

~gość1574420417093

 

Rozmowy z konsultantem (2019-11-22 15:31)

to jest odpowiedź na post:

nie otrzymałem potwierdzenie złożenie zamówienia na maila, jak to rozwiązać?




Jeśli masz pytania do oferty lub potrzebujesz pomocy przy dokonaniu zakupu:

<ul><li>napisz  na chacie</li><li>zadzwoń  pod numer <strong>690 300 400</strong>, od pon.-pt. 8:00-23:00, sob.-niedz. 10:00-21:00 (opłata zgodna z cennikiem operatora)</li></ul>

~kol

 

Rozmowy z konsultantem (2019-11-23 10:36)

mam podobny problem pierw zapytali czy sprawdzałem w spamie - stary numer. jak powiedzialme ze tak i ze potwierdzenie wysłania otrzymałem ale juz potwierdzenie zamowienia nie to kazali pisac maila na adres <span >sklep@njumobile.pl
<span >a paczka w drodze - czy odpowiedzą mi z tego "sklepu"?
<span >

~niezle_wkurzony

 

Rozmowy z konsultantem (2019-11-23 12:32)

to jest odpowiedź na post:

mam podobny problem pierw zapytali czy sprawdzałem w spamie - stary numer. jak powiedzialme ze tak i ze potwierdzenie wysłania otrzymałem ale juz potwierdzenie zamowienia nie to kazali pisac maila na adres sklep@njumobile.pl
a paczka w drodze - czy odpowiedzą mi z tego "sklepu"?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1574508776033

 

Rozmowy z konsultantem (2019-11-23 12:57)

Cześć :) Sklep realizuje te zamówienia, więc jak najbardziej powinniście otrzymać wyjaśnienia z podanego adresu mailowego. O tym stanowi regulamin zakupów. Pozdrawiam :) 

 

Rozmowy z konsultantem (2020-04-15 11:16)

witam
pracuje w szkole
skończył mi się internet w telefonie, a jest mi niezbędny do pracy
 zdalnej z uczniami.
Czy moglibyście mi "dosłać " trochę internetu. 
Za 4 dni będę miała nowy okres rozliczeniowy, ale na te trzy dni robocze jestem uziemiona.
stała klientka
J kuziemska



~gość1586942214586

 

Rozmowy z konsultantem (2020-04-15 13:05)

Dzień dobry.  Do 30.04.2020 w ramach akcji zostań w domu może Pani uruchomić dwa razy bezpłatny pakiet 9 GB. W ofercie na abonament wysyłając SMS-a o treści START pod numer 80955, a w ofercie na kartę pod numer 80855. Pozdrawiam :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Rozmowy z konsultantem (2020-04-15 20:48)

Jak mogę przekazać swoj pakiet ?

~gość1586976489364

 

Rozmowy z konsultantem (2020-04-16 08:17)

Zły wątek.
Zapytaj we właściwym - i sprecyzuj co masz na myśli "przekazać pakiet"

odpowiedź

Rozmowy z konsultantem | errorcode (11.01.2018, 20:42)

Posiadam umowę nju podstawowy na abonament która zawarta została telefonicznie. Jak długo przetrzymywane jest nagranie rozmowy w sytuacji gdy konsultant dzwonił do mnie. Jakie warunki muszę spełnić aby otrzymać takie nagranie ?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

19 gości i 0 zalogowanych użytkowników