forumnju z rachunkiemusługiPłatność on-line - jakie wymagania?

Płatność on-line - jakie wymagania?

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-18 21:58)

Usługa płatności on-line to bardzo wygodna forma uiszczania zobowiązań. Problem jest taki, że nigdzie w NJU nie znalazłem informacji o wymaganiach dla tej usługi. Korzystam od lat z readera plików pdf FOXIT i żadna z przesłanych do mnie faktur nie miała aktywnego pola "zapłać on-line". Czy to kwestia programu (nie chcę instalować kombajnu od Adobe), systemu czy też ustawień?

~dude

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-19 20:40)

A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę. 

[edytowane przez stanley99 o 20:44 w dniu 2017-11-19]
 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-22 20:19)

to jest odpowiedź na post:

A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę. 



Tak, czytałem to i nic konkretnego z tego nie wynika. Pierwszy wers każe kliknąć w link (jest u mnie na fakturze ale nie jest aktywny) a reszta wyjaśnień to łopatologia spod znaku "w tym okienku kliknij to a w tamtym to". Od obsługi NJU oczekuję konkretnej odpowiedzi, np. "do działania płatności on-line konieczne jest zainstalowanie Adobe Readera w wersji fafnastej i dostęp do sieci internet". Widzę jednak że, konkurencyjne ceny usług sieć osiągnęła redukując kompetentny personel do minimum... Może jednak ktoś z tej grupy "minimum" tu kiedyś zabłądzi? Bo może chodzić tylko o odblokowanie jakiejś funkcji w foxit.

~dude

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-23 07:17)

to jest odpowiedź na post:

Tak, czytałem to i nic konkretnego z tego nie wynika. Pierwszy wers każe kliknąć w link (jest u mnie na fakturze ale nie jest aktywny) a reszta 


A nie masz możliwości sprawdzenia pdf-a na innym kompie z zainstalowanym Adobe? U rodziny, znajomych, w pracy, szkole? Byłoby od razu wiadomo, czy czepiać się Foxita. 

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2017-11-29 20:00)

W wypadku otwierania faktury przesłanej przez NJU w formacie pdf programem Adobe Reader z domyślnymi ustawieniami płatność on-line działa prawidłowo, tzn. przekierowuje do odpowiednich stron gdzie dokonuje się płatności. Wniosek - problem to Foxit Reader albo nieodblokowanie jakiejś jego funkcji. I koniec tematu bo widzę że niestety innych konkretów tu nie znajdę. Pozdrawiam.

~dude

 

Płatność on-line - jakie wymagania? (2019-06-26 12:16)

Jakie płatności online teraz lepsze?

~paweldek

odpowiedź

Płatność on-line - jakie wymagania? | ~dude (18.11.2017, 21:58)

Usługa płatności on-line to bardzo wygodna forma uiszczania zobowiązań. Problem jest taki, że nigdzie w NJU nie znalazłem informacji o wymaganiach dla tej usługi. Korzystam od lat z readera plików pdf FOXIT i żadna z przesłanych do mnie faktur nie miała aktywnego pola "zapłać on-line". Czy to kwestia programu (nie chcę instalować kombajnu od Adobe), systemu czy też ustawień?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

9 gości i 1 zalogowanych użytkowników