@lila
ad.1. żeby było jasne: nie posiadam, ani nawet nie miałem w ręku telefonu z natywnym wifi calling. Uruchomiłem (z powodzeniem) na dwóch starszych telefonach zewnętrzną aplikację Orange (patrz parę postów wstecz). Niemniej sugeruję:
a) zainstalować i wypróbować apkę od Orange,
b) jeśli powyższe nie pomoże, spróbować się połączyć przez inną sieć wifi. Być może ta, w której próbowałaś ma jakąś blokadę protokołów VPN. Obecnie w domowych routerach mało prawdopodobne, lecz akurat w swoim (dość leciwym) musiałem włączyć odpowiednią opcję aby "przepuścić" protokół IPsec (patrz parę postów wstecz).
Jeśli nie masz łatwego dostępu do innej sieci wifi (no nie wiem: u rodziny, znajomych, itp.), a posiadasz drugi smartfon z netem komórkowym (najlepiej w Nju ;), można jeszcze spróbować testowo następujący myk: udostępnić z tego smartfona net przez wifi (tethering) . Własnie ten sposób pozwolił mi po pierwszym niepowodzeniu szybko ustalić, że aplikacja wifi calling jednak działa na moim telefonie (S5) poprawnie - po prostu ruszyło. Czyli już wiedziałem, że problem leży w mojej domowej sieci wifi.
<font color="#185d68">
</font>
ad.2. Moim zdaniem to wyraźny znak, że wifi calling nie działa. Spróbowałem u siebie: po włączeniu trybu samolotowego orangowa aplikacja Wifi calling sama zasugerowała włączenie wifi. Po włączeniu wifi - jak można się domyślać - korzystanie z Wifi calling stało się możliwe.
<font color="#185d68">
</font>
Powodzenia.
[edytowane przez stanley99 o 22:47 w dniu 2017-09-22]