to jest odpowiedź na post:
Jakoś widzę mało spójności w twojej wypowiedzi. Skoro dostałeś odpowiedz , to musieli też dostać pismo od ciebie . A piszesz że nie ma z nimi kontaktu mailowego . Poza tym skoro logujesz się na swoje konto t masz możliwość skorzystać z formularza kontaktowego . Gie tu sens i logika . Poza tym rodzaje kontaktu są różne , wystarczy tylkochę żeby z nich skorzystać . <font face="Arial" size="1"><font face="Arial" size="1">Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatora można zgłaszać telefonicznie, pisemnie oraz elektronicznie.
Pozdrawiam
</font></font>
Bo widzisz, to jest tak: zapytanie o zwrot środków zadałem poprzez formularz jeszcze przed rozwiązaniem umowy. Odpowiedź dostałem z maila obsluga@nju... . Ale gdy chciałem wysłać dyspozycję to dostałem zwrotkę od Orange że ten adres już jest nieczynny. Z kolei na konto klienta mogę się zalogować i to w sumie jedyne co jeszcze mogę. Brak informacji o fakturach, o środkach, formularz nie działa. Teraz już nie ma niespójności?