forumnju na kartęusługiNJU Mobile, same problemy

NJU Mobile, same problemy

 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-22 07:47)

Przeniosłem dwa numery do tej sieci, i zaczęło się:
-nie mogę zarejestrować karty
-nie mogę doładować telefonu
-nie mogę ustawić halogrania
Kontakt i obsługa z BOK tragiczna
Czy ktoś ma podobnie jak ja?, czy po prostu mam pecha.


odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-22 13:05)

Masz pecha..... :-)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-27 15:14)

Dokładnie!
Same problemy :-)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~naaa

 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-28 15:47)

Rownież nie mogę zarejestrowac karty i tym bardziej skontaktowac się z obsługą od 9 rano, to jakieś kpiny ...

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~abffg

 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-28 15:50)

Ja mam podobnie, nic nie działa, chyba trzeba się wyluzowac z tej sieci.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~abffg

 

NJU Mobile, same problemy (2013-10-29 18:48)

  ja tez przenioslem nr z play do nju. tzn ...przenosze. dzisiaj kurier przywiozl dokumenty i SIM.rzucilem sie do aktywacji......i nic. Ale poczytalem na str. i....spoko....cierpliwosc zostala nagrodzona. 3 godziny i aktywacja , konfiguracja , zalozenie konta. jedno co mnie niepokoii....to wysokie oplaty za rozmowy z konsultantami.  no ale coś za coś.pozdrawiam. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~joe44

 

NJU Mobile, same problemy (2013-11-09 17:47)

Obsługa klienta TRAGICZNA, FATALNA! Na maila odpowiedzą kolejnym mailem odsyłającym lub z automatu. Jeśli już robicie kontakt z konsultantem prze internet to działajcie tam po drugiej stronie!
Dwa razy doładowałam konto na kartę i CISZA!. A ostatnie zjadł mi koszt połączenia   biurem obsługi 5 zł(zdzierstwo) i  w dodatku nic się nie dowiedziałam. Odpowiedź był w stylu"Proszę skontaktować się poprze formularz na njumobile.pl.
Przecie to kpina!

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~ira

 

NJU Mobile, same problemy (2013-11-20 11:15)

po założeniu blokady kradzieżowej w NJU bez kodu PUK nie masz możliwości odblokowania telefonu. Blokują serwis www. Nie zamówisz duplikatu SIM, nie zrobisz nic. Odchodzę z tej sieci bo nawet wymiana SIM kosztuje 25 zł. Polecam Virgin Mobile. Wymiana SIM bezpłatna, wysyłana poleconym w ciągu 2 dni. 19 groszy za minutę.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

NJU Mobile, same problemy (2013-11-20 11:17)

po założeniu blokady kradzieżowej w NJU bez kodu PUK nie masz możliwości odblokowania telefonu. Blokują serwis www. Nie zamówisz duplikatu SIM, nie zrobisz nic. Odchodzę z tej sieci bo nawet wymiana SIM kosztuje 25 zł. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

NJU Mobile, same problemy | indonezyjkaa (01.12.2013, 13:57)

[cytat]Masz pecha..... :-)
Jak widze za dużo z tej pechowości powagi sobie nie robicie.
A może to wy jesteście pechowi skoro nie tylko jeden użytkownik skarży się na to samo.

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

43 gości i 0 zalogowanych użytkowników