forumnju na kartęusługiwszystko za 29zl, brak uslugi

wszystko za 29zl, brak uslugi

 

wszystko za 29zl, brak uslugi (2016-07-17 11:29)


<font color="#185d68">Witam, zwolnil mi sie transfer z powodu prekroczenia 10GB, wiec doladowalem konto wylaczylem usluge wszystko komórkowe w nju na kartę za 29zl, by ponownie ja wlaczyc i zresetowac swoj transfer, jednak nie moge jej wlaczyc ponownie smsem pod 8022, poniewaz przychodzi sms zwrotny, ze usluga nie jest dostepna w moim planie taryfowym, ani nie moge zmienic jej statusu w internetowej obsludze konta, poniewaz usluga jest ciagle w trakcie.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Jak przywrocic usluge z powrotem?</font>

 

wszystko za 29zl, brak uslugi (2016-07-17 12:40)

Mam ta usługę od kilku miesięcy, jednak w tym miesiącu po wykorzystaniu środków na koncie usługa nie włączyła mi się automatycznie, nie wiem o co chodzi, wysłałam zapytanie formularzem kontaktowym jednak mi nie odpowiedziano. Zawsze wszystko było ok, jednak w tym miesiącu usługa nie został włączona. Może ktoś wie o co chodzi ? 

 

wszystko za 29zl, brak uslugi (2016-08-10 10:25)

Ja mam tak samo, usługa mi się nie włączyła.
Teraz nie mogę ani dzwonić, ani pisać smsów, ani nie mam internetu.

 

wszystko za 29zl, brak uslugi (2019-10-15 11:06)

to jest odpowiedź na post:


<font color="#185d68">Witam, zwolnil mi sie transfer z powodu prekroczenia 10GB, wiec doladowalem konto wylaczylem usluge wszystko komórkowe w nju na kartę za 29zl, by ponownie ja wlaczyc i zresetowac swoj transfer, jednak nie moge jej wlaczyc ponownie smsem pod 8022, poniewaz przychodzi sms zwrotny, ze usluga nie jest dostepna w moim planie taryfowym, ani nie moge zmienic jej statusu w internetowej obsludze konta, poniewaz usluga jest ciagle w trakcie.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Jak przywrocic usluge z powrotem?</font>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1571130395996

odpowiedź

wszystko za 29zl, brak uslugi | kamilllll (17.07.2016, 11:29)


<font color="#185d68">Witam, zwolnil mi sie transfer z powodu prekroczenia 10GB, wiec doladowalem konto wylaczylem usluge wszystko komórkowe w nju na kartę za 29zl, by ponownie ja wlaczyc i zresetowac swoj transfer, jednak nie moge jej wlaczyc ponownie smsem pod 8022, poniewaz przychodzi sms zwrotny, ze usluga nie jest dostepna w moim planie taryfowym, ani nie moge zmienic jej statusu w internetowej obsludze konta, poniewaz usluga jest ciagle w trakcie.</font>
<font color="#185d68">
</font>
<font color="#185d68">Jak przywrocic usluge z powrotem?</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

30 gości i 0 zalogowanych użytkowników