forumnju z rachunkiemusługiPonownie dowody na naciąganie...

Ponownie dowody na naciąganie...

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-09-27 15:07)


Poniżej treść mojej wysłanej reklamacji/skargi/zgłoszenia
"Nie działa usługa skarbonka mimo dodatniego salda....
Próby nieudanych połączeń z np z numerami  **********, a np z nr ********* się udało , z *********** też raz się udało. Przykłady z dn, 26 i 27 .09.
Ponadto wykorzystane ze skarbonki środki są również naliczane do zużytych srodków w ramach abonamentu, a to już jest złodziejstwo !!!  Bo ile jest osób nieświadomych - Waszych klientów którzy nie zareklamują nieprawidłowościi płacą podwójnie ???
Sama skarbonka to też naciąganie na zapłatę za coś co nie działa...
To już kolejny raz gdy reklamuję tą usługę i inne naganne niedociągnięcia.
Czy naprawdę tylko kasa,kasa,kasa się liczy? Sama reklama to też naciąganie max 29zł  lub po 19 zł max na dwóch? A jak ktoś z nich zadzwoni na stacjonarne to co?  
Na wysłane reklamacje,zgłoszenia,potwierdzenia płatności nie reagujecie (czytaj reagujecie opieszale bądź wcale) czekając aby tylko wybrać dodatkowo płatny nr serwisu *610. Numer automatycznej obsługi aby potwierdzić płatność *620 nie działa..."
Ech....Szkoda słów...

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-09-29 22:52)

rozumiem raz w drodze wyjątku ktoś może musiał skorzystać ze skarbonki ale kolejny raz. Jeśli nie stać Ciebie na opłacanie rachunku w terminie to lepiej przejdź do oferty na kartę.

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-10-03 11:14)

Jeśli jesteś niezadowolony to zawsze idzie zmienić sieć. 
Tylko znając życie problem leży nie po stronie operatora....

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2015-10-14 12:03)

buhaha ludzie płacą grosze za usługi w opór i jeszcze się rzucają... ja jestem bardzo zadowolony z nju, jak coś się nie zgadza na fakturze (a czasem tak jest) to piszę reklamację, która jest w kilka dni uwzględniania. Tylko po pierwsze umiem sformułować swój problem w języku polskim zrozumiale po drugie jak coś reklamuję to mam ku temu podstawy, a nie ciskam się bo czegoś nie rozumiem...
aaa i nie wyzywam wszystkich dookoła od złodziei...
to w Polsce jakaś nienormalna moda od związkowców na ulicach i Pana w Muszce rozpoczęta... Polacy sami po sobie oceniają innych?

[edytowane przez mateusz o 12:04 w dniu 2015-10-14]
 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-16 14:53)

Tylko poczekajdzie jak przyjdzie wam dopalata za już zapłacone rachunki w nju. Będziecie bardzo szczęśliwi jak ja. Nju po dwóch latach od rachunków które wystwiło i zostały one uregulowane wzywa mnie do zapłacenia ich ponownie a to było dwa lata temu . Jakiś niezdrowy szok

~e.k.

 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-17 10:27)

@e.k.:
Skoro tytuł topicu mówi o dowodach na naciąganie - poproszę o skany potwierdzeń wszystkich Twoich podobno zapłaconych faktur, oraz pisma Nju z wezwaniem ich ponownego uregulowania. A także o skan odpowiedzi Nju na reklamację, bo zakładam, że ją przecież złożyłeś.

[edytowane przez stanley99 o 10:31 w dniu 2018-03-17]
 

Ponownie dowody na naciąganie... (2018-03-17 13:08)

to jest odpowiedź na post:

Tylko poczekajdzie jak przyjdzie wam dopalata za już zapłacone rachunki w nju. Będziecie bardzo szczęśliwi jak ja. Nju po dwóch latach od rachunków które wystwiło i zostały one uregulowane wzywa mnie do zapłacenia ich ponownie a to było dwa lata temu . Jakiś niezdrowy szok




Jakby były zapłacone, to by nie wysyłali wezwania do zapłaty. Zgodnie z artykułem 118 kodeksu cywilnego operator ma 3 lata by dochodzić zapłaty zaległego rachunku.

~gość111111

odpowiedź

Ponownie dowody na naciąganie... | keram65 (27.09.2015, 15:07)


Poniżej treść mojej wysłanej reklamacji/skargi/zgłoszenia
"Nie działa usługa skarbonka mimo dodatniego salda....
Próby nieudanych połączeń z np z numerami  **********, a np z nr ********* się udało , z *********** też raz się udało. Przykłady z dn, 26 i 27 .09.
Ponadto wykorzystane ze skarbonki środki są również naliczane do zużytych srodków w ramach abonamentu, a to już jest złodziejstwo !!!  Bo ile jest osób nieświadomych - Waszych klientów którzy nie zareklamują nieprawidłowościi płacą podwójnie ???
Sama skarbonka to też naciąganie na zapłatę za coś co nie działa...
To już kolejny raz gdy reklamuję tą usługę i inne naganne niedociągnięcia.
Czy naprawdę tylko kasa,kasa,kasa się liczy? Sama reklama to też naciąganie max 29zł  lub po 19 zł max na dwóch? A jak ktoś z nich zadzwoni na stacjonarne to co?  
Na wysłane reklamacje,zgłoszenia,potwierdzenia płatności nie reagujecie (czytaj reagujecie opieszale bądź wcale) czekając aby tylko wybrać dodatkowo płatny nr serwisu *610. Numer automatycznej obsługi aby potwierdzić płatność *620 nie działa..."
Ech....Szkoda słów...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

17 gości i 0 zalogowanych użytkowników