znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

poczta głosowa

Poczta głosowa jest włączona na Twoim numerze nju mobile od początku korzystania z naszych usług. Pozwala ona na pozostawienie wiadomości,gdy kimś rozmawiasz, telefon jest wyłączony lub znajduje się poza zasięgiem.

W każdej chwili możesz wyłączyć lub ponownie włączyć pocztę głosową nie ponosząc żadnych kosztów:

Aby wyłączyć pocztę głosową:
  • zaloguj się  na njumobile.pl/mojekonto a następnie przejdź do opcji usługi
  • wybierz na swoim telefonie kod *127*12*00# i zatwierdź przyciskiem połączenia
  • połącz się z automatyczną obsługą nju mobile *620 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem)

Aby ponownie uruchomić pocztę głosową:
  • zaloguj się  na njumobile.pl/mojekonto a następnie przejdź do opcji usługi
  • wybierz na swoim telefonie kod *127*12# i zatwierdź przyciskiem połączenia
  • połącz się z automatyczną obsługą nju mobile *620 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem)

Przy pierwszym połączeniu z pocztą głosową pod numer *501 ustaw własne powitanie, które będzie odtwarzane, po połączeniu z Twoją poczta głosową.

Jeśli nie ustawisz własnego powitania, będzie odtwarzany standardowy komunikat.

O pozostawionej na poczcie wiadomości będziesz powiadamiany SMS-em. Wiadomość możesz odsłuchać dzwoniąc pod bezpłatny numer *501 lub pod numer podany w SMS-ie.

Jeśli chcesz odsłuchać nagranie dzwoniąc z innego telefonu wystarczy, że zadzwonisz pod numer 501501501 (koszt zgodny z planem taryfowym) i podasz kod PIN poczty głosowej, który otrzymujesz automatycznie SMS-em po pierwszym połączeniu z pocztą głosową.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?