forumnju z rachunkiemusługiAktywacja duplikatu karty

Aktywacja duplikatu karty

 

Aktywacja duplikatu karty (2014-03-21 08:00)

Witam,

W poniedziałek rano otrzymałem duplikat karty sim. Późnym popołudniem zadzwoniłem na infolinię w celu aktywacji karty. Miało to być przeprowadzone najpóźniej we wtorek, ale do dzisiaj karta jest niekatywna. Pisałem już także zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego, również bez odzewu. Nie chcę po raz kolejny wydawać pieniędzy na infolinię, bo jak widać nie ma żadnej gwarancji, że telefon coś zmieni. Moje pytanie brzmi: Jak długo mam jeszcze oczekiwać na aktywację nowej karty? Wydaje mi się, że 4 dni to wystarczający czas, aby ją aktywować.

 

Aktywacja duplikatu karty (2014-04-16 14:52)

Dokładnie mam ten sam problem !

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~ask

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~trc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~gość1434496145517

 

Aktywacja duplikatu karty (2015-06-18 17:08)

Ja mam inne doświadczenia:
- telefon do BOK w celu aktywacji duplikatu
- przesłuchanie z serią "głupich" pytań, jakby klient był potencjalnym złodziejem i zamierzał przejąć swoje konto albo brał kredyt na 100 000zł ;)
- po zakończonej rozmowie, po paru minutach karta została włożona do telefonu i od razu logowała się do sieci, także poszło niemal od ręki.

 

Aktywacja duplikatu karty (2016-01-23 09:27)

Zasadniczo ta procedura jest bez sensu - zamawiam kartę przez internet, więc przez internet też powinienem ją aktywować. Tak na logikę - w końcu często zamawia się duplikat z takich powodów jak zagubienie, kradzież czy uszkodzenie karty - trudno wtedy z niej dzwonić, a nie każdy ma kilka numerów telefonu.

~xyzcdafewrty

 

Aktywacja duplikatu karty (2017-03-24 16:31)

to jest odpowiedź na post:

Zasadniczo ta procedura jest bez sensu - zamawiam kartę przez internet, więc przez internet też powinienem ją aktywować. Tak na logikę - w końcu często zamawia się duplikat z takich powodów jak zagubienie, kradzież czy uszkodzenie karty - trudno wtedy z niej dzwonić, a nie każdy ma kilka numerów telefonu.




Otóż to! Nie mam karty, chcę aktywować duplikat i jak niby mam to zrobić?  Przez telefon!?

 

Aktywacja duplikatu karty (2017-08-02 11:05)

Też mam obecnie ten problem. Chętnie kazał bym komuś z działu technicznego, albo reklamacji wyrzucić telefon i spróbować na własnej skórze przeprowadzić proces aktywacji duplikatu. To powinno być proste jak... a jest skomplikowane nie wiadomo w sumie po co?

~mr.v.

 

Aktywacja duplikatu karty (2019-12-31 10:51)

W moim przypadku w przeciągu 24godzin otrzymałem 14 wiadomości na starą kartę SIM (nie obsługuje LTE), że do trzech godzin zostanie aktywowana nowa karta. Już dwa razy wysłałem SMS o treści Aktywuj na nr 1201 - nic się nie dzieje poza ww. wiadomościami. Niby prosta wymiana karty a jestem już mega wk...iony.

odpowiedź

Aktywacja duplikatu karty | niecierpliwy (21.03.2014, 08:00)

Witam,

W poniedziałek rano otrzymałem duplikat karty sim. Późnym popołudniem zadzwoniłem na infolinię w celu aktywacji karty. Miało to być przeprowadzone najpóźniej we wtorek, ale do dzisiaj karta jest niekatywna. Pisałem już także zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego, również bez odzewu. Nie chcę po raz kolejny wydawać pieniędzy na infolinię, bo jak widać nie ma żadnej gwarancji, że telefon coś zmieni. Moje pytanie brzmi: Jak długo mam jeszcze oczekiwać na aktywację nowej karty? Wydaje mi się, że 4 dni to wystarczający czas, aby ją aktywować.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

22 gości i 0 zalogowanych użytkowników