forumnju na kartęofertaPytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl"

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl"

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-29 17:02)

Może mi ktoś tak po polskiemu powiedzieć - włączyłam usługę, na koncie mam startowe 4 zl. Jeśli nie doladuje konta, to usługa po wyczerpaniu tych środków się wylaczy?


Jeśli doladuje, powiedzmy 30 zł,  to do kwoty 29zl środki będą rozliczane na bieżąco ,  a potem już pieniądze nie będą pobierane z konta?


Jeśli wykorzystam w ciągu tygodnia 10gb, i resztę środków "zje internet", na koncie będzie 0zl, to jeśli na rozmowy i sms nie wykorzystałam  29zl, to usluga się wylaczy ? 

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-29 21:11)

"syrna" odpowiedzi masz w wątku z godz.17,39. 

~zibi

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-29 22:16)

<span >"Zibi", Twoja uszczypliwosc jest zbędna. Nie prosiłam o dobre rady, tylko o odpowiedzi na pytania; nie rozumiem po co się udzielales ,  skoro na nie nie odpowiedziałeś - takie pisanie dla samej idei pisania. ..<br ><font color="#185d68" >Czytałam regulamin, a pytania zadałam ponieważ jest on dla mnie niejasny.</font>

~syrna

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-30 09:55)

Nie kupuje się najpierw konia, a dopiero potem zagląda się mu w zęby. Ty nie pytasz o dobrą radę. Ty idziesz na łatwiznę.  Kropka.

~zibi

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-30 10:13)

Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytania, jeśli nie potrafisz,  czy nie chcesz pomóc - to po co się udzielasz ? 

~syrna

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-30 11:24)

to jest odpowiedź na post:

Może mi ktoś tak po polskiemu powiedzieć - włączyłam usługę, na koncie mam startowe 4 zl. Jeśli nie doladuje konta, to usługa po wyczerpaniu tych środków się wylaczy?


Jeśli doladuje, powiedzmy 30 zł,  to do kwoty 29zl środki będą rozliczane na bieżąco ,  a potem już pieniądze nie będą pobierane z konta?


Jeśli wykorzystam w ciągu tygodnia 10gb, i resztę środków "zje internet", na koncie będzie 0zl, to jeśli na rozmowy i sms nie wykorzystałam  29zl, to usluga się wylaczy ? 



Widzę, że męczycie się z Regulaminem to dołożę swoje grosze ;)

Ponoć czytałaś regulamin
http://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/wszystkokomorkowewnjunakarte.pdf
ale ja mam spore wątpliwości.

Czy w regulaminie jest napisane, że usługa wyłącza się po wyczerpaniu środków?
Ja rzuciłem okiem na ten regulamin i nie widziałem takiego zapisu.
Skoro nie ma takiego zapisu to nie oczekiwałbym wyłączenia usługi po wyzerowaniu konta - ot zwykła logika, żadna tajemna wiedza.
Za to wyczytałem, że obowiązują miesięczne progi wydatków.
Idąc dalej tą samą logiką to jeśli skończy Ci się 4zł to nie dzwonisz, bo nie masz środków na korzystanie z usług, przez co nie możesz osiągnąć wymaganego progu wydatków.

Co się stanie z transferem i środkami po nabiciu progu wydatków 29zł to masz wyraźnie napisane w regulaminie.

Co będzie po wykorzystaniu 10GB to też jest jasno napisane w regulaminie i nie widzę tam informacji, aby środki miały być "zjadane", wręcz jest odwrotnie, bo masz lejek.
"Zjadanie" środków jest możliwe na Twoje wyraźne życzenie i tam faktycznie jest to trochę zamieszane, więc nie wnikałem w ten fragment ale o tym nie jest ten wątek.
Natomiast ten fragment o lejku Jest napisany prostym językiem i nie powinien budzić wątpliwości.

Podsumowując to wg mnie nie czytałaś regulaminu, bo inaczej Twój post wyglądałby inaczej.
A jeśli czegoś nie rozumiesz to trzeba było napisać konkretnie jaki fragment budzi Twoje wątpliwości i jak go zrozumiałaś.
O ile nie każdy ma logikę na odpowiednim poziomie o tyle fragmenty napisane prostym językiem nie powinny budzić wątpliwości.

Wydrukuj sobie ten regulamin, przeczytaj go ze spokojem i postaraj się zrozumieć. Najlepiej zaznacz sobie fragmenty, którego Ciebie dotyczą.
Jeśli teraz się postarasz to w przyszłości pójdzie Ci łatwiej z jakimkolwiek innym regulaminem, a chyba o to chodzi, aby czegoś się nauczyć i móc tą wiedzę/umiejętność wykorzystywać w przyszłości.

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-30 12:07)

Nju_klient.
Dziękuję.  
Pierwszy raz mam do czynienia z ofertą,  w której z góry nie płaci się za to, co będzie miale się do wykorzystania.
Ponad to, w innym wątku Zibi wyjaśniał innemu użytkownikowi,  że 10GB jest za free, a po wykorzystaniu tego limitu- pieniądze z konta zostaną ściągane. 


Jeśli mogę, to prosiłabym jeszcze o informację,  czy użytkownik otrzymuje jakąś informację o końcu jednego, czy początku kolejnego okresu rozliczeniowego ; czy tych terminów trzeba sobie pilnować samemu?

~syrna

 

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " wszystko na komorkowe za 29zl" (2017-08-30 12:53)

Proszę :)
Nie korzystam z pre-paida od kilku lat, więc nie mam bieżącej praktyki.

Zibi mógł się pomylić, bo trudno, aby pilnować wszystkich ofert, a np. w ofercie z rachunkiem jeśli kupisz sobie pakiet 9GB za 9zł to po jego wykorzystaniu płacisz wg cennika, więc można się zakręcić.

Osobiście nie kombinowałbym z wyłączaniem lejka w tej ofercie Wszystko komórkowe za na kartę, aby nie mieć problemów z brakiem kasy. Z reguły 10GB to dużo jak na telefon.

Na forum są też głosy, że usługa nie działa prawidłowo, więc licz się z tym, że może się zdarzyć, że będziesz musiała napisać reklamację przez formularz kontaktowy po zalogowaniu do panelu www. Daruj sobie forum, bo tu piszą tylko inni użytkownicy i nie ma kontaktu z BOK.

Nie mam pojęcia jak jest z SMS-ami informacyjnymi ale z mojego doświadczenia z reguły te SMS-owe powiadomienia traktuję jakby nie działały i wolę sam pilnować terminów ;)
Osobiście mam rachunek z okresem zgodnym z miesiącem kalendarzowym, więc termin jest prosty do ustalenia i nie trzeba nad nim specjalnie się zastanawiać :)

odpowiedź

Pytania dotyczące rozliczenia oferty " | wszystko na komorkowe za 29zl" (syrna)

Może mi ktoś tak po polskiemu powiedzieć - włączyłam usługę, na koncie mam startowe 4 zl. Jeśli nie doladuje konta, to usługa po wyczerpaniu tych środków się wylaczy?


Jeśli doladuje, powiedzmy 30 zł,  to do kwoty 29zl środki będą rozliczane na bieżąco ,  a potem już pieniądze nie będą pobierane z konta?


Jeśli wykorzystam w ciągu tygodnia 10gb, i resztę środków "zje internet", na koncie będzie 0zl, to jeśli na rozmowy i sms nie wykorzystałam  29zl, to usluga się wylaczy ? 

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

53 gości i 0 zalogowanych użytkowników