forumstrona www, moje kontomoje kontoStan konta niezgodny z ofertą

Stan konta niezgodny z ofertą

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-02-28 19:54)

Witam.
Przeniosłem numer z innej sieci do nju z rachunkiem w ofercie wszystko komórkowe za 29 zł i dzisiaj mi to ostatecznie uruchomiono.
Zgodnie z ofertą i umową powinienem mieć nielimitowane rozmowy komórkowe, smsy i 10 GB transferu, tymczasem kiedy się zaloguję tutaj na stronie i wejdę w Stan konta to mi pokazuje limit na rozmowy 29 zł, kolene 9 zł na smsy, kolejne 19 zł na internet i transfer 3 GB zamiast 10.
Na infolinii wszyscy zajęci, a na czacie nikt mi nie pomógł.

To tak ma być czy to jakiś błąd? Rozmawiałem z kolegą, który przeniósł nr 1,5 miesiąca temu i u niego pokazuje się prawidłowo.

Drugie pytanie które mam przy okazji: czy rozmowy z infolinią pod nr 690 610 610 lub *610 są dodatkowo płatne czy wliczają się w pakiet?

~artur

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-02-28 20:54)

1. Jak Ci źle pokazuje, to zgłoś to do BOK.
2. ..... a do regulaminu i taryfy nie łaska zajrzeć, tylko liczyć na "drapane" ?

~zibi

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-02-28 22:30)

A może byś tak pomógł i odpowiedział na pytania zamiast się wymądrzać?
Gdyby kontakt z BOK był taki prosty to bym to już dawno załatwił i tutaj nie pisał.
To samo z odpowiedzią na drugie pytanie. Mogłeś odpowiedzieć, ale wolałeś zmarnowałeś ten czas na pouczanie mnie. Do regulaminu zaglądałem i tam jest informacja, że są płatne. Ale jak się dzwoni na BOK to jest informacja, która mnie zdezorientowała. Dlatego pytam.

~artur

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-02-28 22:38)

1. Powinien być wyświetlany pasek z limitem 29zł. Dodatkowo gdy wykonasz chociaż jedno połączenie na numer stacjonarny to pojawi się dodatkowy pasek z licznikiem do 10zł. Jeśli masz tak jak piszesz tzn, że Nju Buzz źle się aktywował i będziesz miał źle naliczaną pierwszą fakturę. Zgłoś to w BOA. Jest to typowy błąd systemowy podczas aktywacji Nju Buzz z Nju Tymczasowego. Im szybciej im to zgłosisz tym mniej nerwów później.


2. Połączenia z infolinią są płatne 0,19gr/min max. do 5zł bez względu na czas połączenia. 


Edit:
Tak jak nju_klient napisał niżej. Połączenia z BOA są naliczane osobno.

[edytowane przez ciajus o 22:53 w dniu 2017-02-28]
 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-02-28 22:46)

o ile pamiętam regulamin Wszystko komórkowe za 29zł to połączenia z infolinią nie wliczają się do darmówek, czyli są dodatkowo płatne poza pakietem 29zł.

Jak ja pamiętam to zaraz po aktywacji paski się nie wyświetlały prawidłowo, dopiero od nowego okresu rozliczeniowego, która u Ciebie zapewne nastąpi za parę dni będzie OK.

Tak jak pisał ciajus pierwsza faktura może być nieprawidłowo rozliczana, więc w razie W licz się z koniecznością napisania reklamacji.
Ja nigdy nie miałem problemów z fakturą ale pewnie dlatego, że przez ten pierwszy niepełny okres (parę dni) nie używałem telefonu i zawsze zlecałem zmianę okresu na zgodny z miesiącem kalendarzowym.
Od nowego okresu jak system odświeżył dane i przyjął nowy okres to wtedy mi śmigało bez problemu.
Musisz obserwować system na początku i odpowiednio zareagować w razie potrzeby.

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-03-01 16:33)

Witam.
Właśnie się zalogowałem, żeby sprawdzić czy coś się może zmieniło i już pokazuje poprawnie - 29 zł za rozmowy komórkowe, SMSy i internet 10 GB oraz osobny pasek za stacjonarne do 10 zł.
Dziękuję wszystkim za rzeczowe odpowiedzi.
Pozdrawiam.

~artur

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-10-11 21:05)

to jest odpowiedź na post:

Witam.
Przeniosłem numer z innej sieci do nju z rachunkiem w ofercie wszystko komórkowe za 29 zł i dzisiaj mi to ostatecznie uruchomiono.
Zgodnie z ofertą i umową powinienem mieć nielimitowane rozmowy komórkowe, smsy i 10 GB transferu, tymczasem kiedy się zaloguję tutaj na stronie i wejdę w Stan konta to mi pokazuje limit na rozmowy 29 zł, kolene 9 zł na smsy, kolejne 19 zł na internet i transfer 3 GB zamiast 10.
Na infolinii wszyscy zajęci, a na czacie nikt mi nie pomógł.

To tak ma być czy to jakiś błąd? Rozmawiałem z kolegą, który przeniósł nr 1,5 miesiąca temu i u niego pokazuje się prawidłowo.

Drugie pytanie które mam przy okazji: czy rozmowy z infolinią pod nr 690 610 610 lub *610 są dodatkowo płatne czy wliczają się w pakiet?

~gość1507748746193

 

Stan konta niezgodny z ofertą (2017-10-11 21:59)

Bić w łeb i patrzeć jak puchnie.


Macie wszystko OK. 


Rozmowa z hot line płatna jest czy na kom czy na *6....

odpowiedź

Stan konta niezgodny z ofertą | ~artur (28.02.2017, 19:54)

Witam.
Przeniosłem numer z innej sieci do nju z rachunkiem w ofercie wszystko komórkowe za 29 zł i dzisiaj mi to ostatecznie uruchomiono.
Zgodnie z ofertą i umową powinienem mieć nielimitowane rozmowy komórkowe, smsy i 10 GB transferu, tymczasem kiedy się zaloguję tutaj na stronie i wejdę w Stan konta to mi pokazuje limit na rozmowy 29 zł, kolene 9 zł na smsy, kolejne 19 zł na internet i transfer 3 GB zamiast 10.
Na infolinii wszyscy zajęci, a na czacie nikt mi nie pomógł.

To tak ma być czy to jakiś błąd? Rozmawiałem z kolegą, który przeniósł nr 1,5 miesiąca temu i u niego pokazuje się prawidłowo.

Drugie pytanie które mam przy okazji: czy rozmowy z infolinią pod nr 690 610 610 lub *610 są dodatkowo płatne czy wliczają się w pakiet?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

85 gości i 0 zalogowanych użytkowników