forumstrona www, moje kontomoje kontoBrak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2016-09-30 15:00)

Cześć, 


Mam internet na abonament w Nju i taki problem - ani w aplikacji ani na koncie spod przeglądarki nie wyświetla mi się ile zużyłem transferu, mija tydzień odkąd korzystam z drugiego okresu rozliczeniowego, korzystam z internetu, a tu widzę 0,00 zł i 0 MB. 


Dodatkowo 2x w poprzednim okresie rozliczeniowym dostałem maila, w odstępie 3 dni, że zostało mi 8152 MB. Po czym tego samego dnia dostawałem informację, że pakiet już mi się skończył (za pierwszym razem oba maile przyszły jednocześnie).


Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi o co chodzi?

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-01-17 09:27)

To chyba nie jest przejściowy problem - minęły ponad trzy miesiące od wypowiedzi, pod którą się podczepiam, a opóźnienia w prezentowaniu stanu konta nadal są duże. Widząc, że zostało jeszcze kilka GB transferu danych spokojnie sobie korzystałem z Internetu, aż tu nagle dostałem SMS-a, że pakiet się wyczerpał (po wcześniejszej wiadomości, że zostało go już niewiele). Dla pewności zalogowałem się na swoje konto i sprawdziłem stan środków do wykorzystania. A tu w najlepsze wisiało, że pozostało mi jeszcze kilka GB.


Na szczęście do nowego cyklu rozliczeniowego zostało tylko kilka dni, więc przeczekałem je korzystając z innej karty (od "gorszego" operatora).


W nowym cyklu rozliczeniowym na pewno zdążyłem skonsumować zauważalną ilość transferu, tymczasem stan konta wykazywany jest jako dziewiczy (nietknięty). Jak żyć z takim problemem, no jak żyć?

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-27 19:40)

Chodzi o to, aby użytkownik nie był w stanie skontrolować np. dziennego zużycia pakietu danych. Po jakimś czasie otrzymuje informację, że pozostało mu do wykorzystania ok 8 Gb a za jakiś czas limit zostaje wyczerpany i prędkość spada do max 1 Mb. Nigdy nie wiesz ile danych wykorzystałeś na prawdę. Po prostu oszukują. Wpisz sobie w google frazę "nju zżera dane", tam jest trochę opisany ten problem. Od siebie dodam, że nie jesteś jedyny, ja mam to samo.

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-27 19:40)

Chodzi o to, aby użytkownik nie był w stanie skontrolować np. dziennego zużycia pakietu danych. Po jakimś czasie otrzymuje informację, że pozostało mu do wykorzystania ok 8 Gb a za jakiś czas limit zostaje wyczerpany i prędkość spada do max 1 Mb. Nigdy nie wiesz ile danych wykorzystałeś na prawdę. Po prostu oszukują. Wpisz sobie w google frazę "nju zżera dane", tam jest trochę opisany ten problem. Od siebie dodam, że nie jesteś jedyny, ja mam to samo.

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-27 19:40)

Chodzi o to, aby użytkownik nie był w stanie skontrolować np. dziennego zużycia pakietu danych. Po jakimś czasie otrzymuje informację, że pozostało mu do wykorzystania ok 8 Gb a za jakiś czas limit zostaje wyczerpany i prędkość spada do max 1 Mb. Nigdy nie wiesz ile danych wykorzystałeś na prawdę. Po prostu oszukują. Wpisz sobie w google frazę "nju zżera dane", tam jest trochę opisany ten problem. Od siebie dodam, że nie jesteś jedyny, ja mam to samo.

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-27 19:40)

Chodzi o to, aby użytkownik nie był w stanie skontrolować np. dziennego zużycia pakietu danych. Po jakimś czasie otrzymuje informację, że pozostało mu do wykorzystania ok 8 Gb a za jakiś czas limit zostaje wyczerpany i prędkość spada do max 1 Mb. Nigdy nie wiesz ile danych wykorzystałeś na prawdę. Po prostu oszukują. Wpisz sobie w google frazę "nju zżera dane", tam jest trochę opisany ten problem. Od siebie dodam, że nie jesteś jedyny, ja mam to samo.

 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-27 21:53)

Są jednak abonenci którym to działa, ja nie mam problemu ze stanem zużycia czy to minut (te są od razu właściwe) czy internetu, który nie aktualizuje się natychmiastowo, ale zwykle mniej więcej zgadza się z tym co podaje telefon najdalej po kilku godzinach. Sprawa dotyczy numeru z umową czy bez?Rozumiem że zgłosiłeś sprawę do BOK i otrzymałeś jakąś odpowiedź na zgłoszony problem?

[edytowane przez martinezcb o 21:56 w dniu 2017-02-27]
 

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB (2017-02-28 15:36)

Dodam do tematu od siebie, że opłaty za internet są naliczane dopiero po rozłączeniu aktualnie trwającej transmisji danych i dopiero po rozłączeniu widnieją po kilku godzinach na koncie. Jeśli ktoś nie korzysta z sieci WiFi i cały czas używa jedynie transmisji danych w telefonie to zalecam raz na jakiś czas wyłączyć transfer, odczekać kilkanaście sekund by system zdążył zamknąć transmisje i się zaktualizować po czym włączyć transfer ponownie. 


Nie powinno to być konieczne w przypadku osób, które regularnie łączą się z dowolnymi sieciami WiFi - telefon wtedy sam rozłącza transmisje danych po sieci i przełącza się na WiFi.

[edytowane przez ciajus o 15:38 w dniu 2017-02-28]

odpowiedź

Brak wyświetlania aktualnego stanu pakietu GB | gość1475240447539 (30.09.2016, 15:00)

Cześć, 


Mam internet na abonament w Nju i taki problem - ani w aplikacji ani na koncie spod przeglądarki nie wyświetla mi się ile zużyłem transferu, mija tydzień odkąd korzystam z drugiego okresu rozliczeniowego, korzystam z internetu, a tu widzę 0,00 zł i 0 MB. 


Dodatkowo 2x w poprzednim okresie rozliczeniowym dostałem maila, w odstępie 3 dni, że zostało mi 8152 MB. Po czym tego samego dnia dostawałem informację, że pakiet już mi się skończył (za pierwszym razem oba maile przyszły jednocześnie).


Jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi o co chodzi?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

48 gości i 1 zalogowanych użytkowników